Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen lidt penge

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
En af mine bekendte har spurgt om jeg gider at hjælpe ved at finde nogle statister, her er hans mail:

OPSLAG:

HASTER: SERIØSE STATISTER SØGES TIL LØNNET JOB

Statister til et lønnet job i ca. 4 timer om morgenen (kl. 6-10) den 6. oktober 2006. Centralt i København, Århus eller Odense.

Hvis du vil deltage i dette event så send en mail. Eneste krav er at du har en mobiltelefon på dig på dagen, at du er minimum 25 år (der er ingen øvre grænse) og at du kan svare på nogle simple spørgsmål vi stiller dig inden. Alle kan deltage. Lønnen vil være minimum 300 kr. (honorar) samt 100 kr. for at deltage i en briefing et par dage inden (30-45 min) om aftenen. Der vil også være sponsorgaver og præmier...

Du skal i tidsrummet kl. 7-9 agere levende reklamesøjle efter en ruteplan i byen. Evt. på cykel hvis du har sådan. Der er intet fysisk arbejde i det. Der vil være en briefing et par dage før hvor du vil få vist hvad du skal have på og hvad du skal lave.

Din e-mail skal indeholde:
Skriv i emne (dette er meget vigtigt): ”København”, ”Århus” eller ”Odense” for den by du vil deltage i samt "DATS" som reference
• Navn og adresse
• Kontakt e-mail
• Mobilnummer (som du kan bruge på dagen)
• Alder

E-mailen sendes til event@statisten.dk. Denne adresse kan kun bruges til tilmelding. Hører du ikke fra os er du desværre ikke blevet taget i betragtning

Og nej, jeg ved ikke mere om det.

Dbh Martin

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 22:15
Lidt off-topic, men er det ikke bare provokerende når folk skriver "hører du ikke fra os er du ikke taget i betragtning", det står sgu selv i jobannoncer, hvor folk bruger tid på at skrive en ansøgning, og så kan modtager ikke bruge 30 sek på at lave et svar - det er da respektløst
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:19
Jo, helt sikkert. Det er også en dårlig eksponering af virksomheden - når man søger folk, kan det jo også bruges til at promovere ens firma/projekt.
Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 23:29
Her i dette indlæg kan jeg nu godt forstå det, da de jo nok for mange mails og det koster jo penge/tid at besvare mails. Men hvis man var lidt smart havde man måske lige fikset en database hvor tingene automatisk blev registreret og videreforabejdet.
Men til det med alm. ansøgninger. Der syntes jeg også at det ikke er ligefrem smart, der kunne man da godt lige smide en mail eller lignende.
Men jeg må da sige at vi ikke besvarer ansøgninger uden mailadresse. Det tager sgu for længe med snailmail.

Hilsen

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:36
Dato: 25-09-2006 21:28:01 Forfatter:Martin Thorborg
Statister til et lønnet job i ca. 4 timer om morgenen (kl. 6-10) den 6. oktober 2006. Centralt i København, Århus eller Odense.

Typisk - aldrig på Jegindø....

mvh Hans

Tilmeldt 6. Nov 05
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 14:18
Hvorfor er esbjerg aldrig med?  for filen.. - Gad vide hvorfor man skal være 25 - For mig ville det være fedt med lidt ekstra til SU''en

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)