|
OPSLAG: HASTER: SERIØSE STATISTER SØGES TIL LØNNET JOB Statister til et lønnet job i ca. 4 timer om morgenen (kl. 6-10) den 6. oktober 2006. Centralt i København, Århus eller Odense. Hvis du vil deltage i dette event så send en mail. Eneste krav er at du har en mobiltelefon på dig på dagen, at du er minimum 25 år (der er ingen øvre grænse) og at du kan svare på nogle simple spørgsmål vi stiller dig inden. Alle kan deltage. Lønnen vil være minimum 300 kr. (honorar) samt 100 kr. for at deltage i en briefing et par dage inden (30-45 min) om aftenen. Der vil også være sponsorgaver og præmier... Du skal i tidsrummet kl. 7-9 agere levende reklamesøjle efter en ruteplan i byen. Evt. på cykel hvis du har sådan. Der er intet fysisk arbejde i det. Der vil være en briefing et par dage før hvor du vil få vist hvad du skal have på og hvad du skal lave. Din e-mail skal indeholde: Skriv i emne (dette er meget vigtigt): ”København”, ”Århus” eller ”Odense” for den by du vil deltage i samt "DATS" som reference • Navn og adresse • Kontakt e-mail • Mobilnummer (som du kan bruge på dagen) • Alder E-mailen sendes til event@statisten.dk. Denne adresse kan kun bruges til tilmelding. Hører du ikke fra os er du desværre ikke blevet taget i betragtning Og nej, jeg ved ikke mere om det. Dbh Martin |
Tjen lidt penge
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
|
|
|
|
|
Men til det med alm. ansøgninger. Der syntes jeg også at det ikke er ligefrem smart, der kunne man da godt lige smide en mail eller lignende. Men jeg må da sige at vi ikke besvarer ansøgninger uden mailadresse. Det tager sgu for længe med snailmail. Hilsen |
Typisk - aldrig på Jegindø.... ![]() mvh Hans |
![]() |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Bliv gratis medlem