Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ret profil fejler...

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har været ved at rette i min profil, men når jeg forsøger at gemme ændringerne får jeg at vide, at min signatur er for lang. Men jeg har ikke rettet i min signatur. Jeg får samme fejl, hvis jeg bare klikker på 'Ret Profil' og trykker 'Gem' uden at have ændret noget overhovedet. Min signatur er desuden slet ikke de 200 tegn lang. Så hvorfor fejlen?

Med venlig hilsen
Iben Louise

Teapot - Drawing business
www.teapot-graphics.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har oplevet det samme et par gange . .

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fordi at de 200 tegn er inkl. HTML tags. Klik på HTML i editoren for at se det rent faktiske antal tegn. Smile

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Men jeg har jo ikke rettet noget i min signatur. Den er 151 tegn lang incl. HTML (161 incl. mellemrum).

Teapot - Drawing business
www.teapot-graphics.dk

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der fordi du bruger nogle former for font styling. Som der også står inde på siden er er font styling, fx. fed, krusiv osv. kun for Amino Plus brugere.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik din mail idag og har forsøgt at rette min signatur.. Der er noget der ikke fungerer - jeg har talt det sammen til 149 tegn incl mellemrum, HTML og andet snavs. Jeg får alligevel fejl. Her er min ønskede signatur:

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nevermind.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Jacob Rohde:
Så er der fordi du bruger nogle former for font styling. Som der også står inde på siden er er font styling, fx. fed, krusiv osv. kun for Amino Plus brugere.

Jeg har en idé til at gøre Amino PLUS mere attraktivt. Hvorfor ikke også fjerne muligheden for at lave fed og kursiv i indlæg for ikke-plus brugere? Man kunne også begrænse ikke-plus brugeres indlæg til 200 tegn, det er jo stadig mere end de 164 som er grænsen på Twitter

// Jesper

 

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper G:

Hej Jacob

Jacob Rohde:
Så er der fordi du bruger nogle former for font styling. Som der også står inde på siden er er font styling, fx. fed, krusiv osv. kun for Amino Plus brugere.

Jeg har en idé til at gøre Amino PLUS mere attraktivt. Hvorfor ikke også fjerne muligheden for at lave fed og kursiv i indlæg for ikke-plus brugere? Man kunne også begrænse ikke-plus brugeres indlæg til 200 tegn, det er jo stadig mere end de 164 som er grænsen på Twitter? 

// Jesper

 

Vi kunne også fjerne muligheden fra gratis amino helt...

 

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Gadensgaard:

Jeg fik din mail idag og har forsøgt at rette min signatur.. Der er noget der ikke fungerer - jeg har talt det sammen til 149 tegn incl mellemrum, HTML og andet snavs. Jeg får alligevel fejl. Her er min ønskede signatur:

Begrænsningen på 200 tegn er inkl. HTML, så det er derfor du oplever problemet.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)