Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et netværk af aminoer ?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes idéen er ret god. Forestiller mig at det ville fungerer som en database hvor de forskellige firmaer er inddelt i kategorier. Hvert firma skulle så have en profil med beskrivelse og referencer eksempelvis fra andre aminoer. 

Det vil bestemt gøre det nemmere for virksomhederne og deres kunder at finde hinanden, frem for at starte nye tråde hver gang..

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra København
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 62
Fra  Danish Mind Skrevet kl. 11:33

Hej Preben og alle I andre,

Lidt i samme boldgade foreslog jeg på et tidspunkt Thorborg at oprette en slags firma/ydelses-database herinde på Amino - så man kunne få samlet overblik over alle de firmaer og ydelser, der er tilstede. Grupperet ala "grafisk design" "tekstforfattere" "transport" etc etc. Det savner jeg nemlig selv.

OG det synes han i princippet er en god idé - MEN det er super ressourcekrævende at oprette, så derfor den idé stadig i parkeret i skuffen. Men måske en dag, når der kommer overskud på kontoen for nye tiltag?

dbh

Helle

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:39

Helle Dyrby Høy:

Hej Preben og alle I andre,

Lidt i samme boldgade foreslog jeg på et tidspunkt Thorborg at oprette en slags firma/ydelses-database herinde på Amino - så man kunne få samlet overblik over alle de firmaer og ydelser, der er tilstede. Grupperet ala "grafisk design" "tekstforfattere" "transport" etc etc. Det savner jeg nemlig selv.

OG det synes han i princippet er en god idé - MEN det er super ressourcekrævende at oprette, så derfor den idé stadig i parkeret i skuffen. Men måske en dag, når der kommer overskud på kontoen for nye tiltag?

dbh

Helle

Tjaaa, måske er juleaften kommet lidt før december :-)
I kan kigge og lege lidt med vores kommende Freelance base, men husk, alt i opretter, bliver slettet igen når vi går igang.
Jeg håber at vi kan starte om et par uger.

Dbh Martin

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 15:59

@ Thorborg:

Det ser rigtig godt ud!

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 16:10

Hej Thorborg,

Det er et rigtig godt initiativ, og jeg vil glæde mig til at bruge denne freelance base. Jeg har længe savnet en sådan ydelse på nettet.

Dejligt at I er så kreative derinde på Amino! Yes Venligst fortsæt... Big Smile

Mange hilsner,
Martin

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 16:11

Hej,,,

Man kunne lave det som en shop´, ham eller hende  der ønsker et stykke arbejde udført kan lægge sin navn og adresse samt hvilket arbejde der  udføres ønskes og så kan dem der har ressurser til at udføre det give en pris på det? 

Så kræver det ikke det helt store kun et program...

vh preben

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:18

Super idè !

Kan i klemme en " Generel Service " ind ? Så kan jeg også lege med, og jeg hader at stå på sidelinien.

Tak :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 17:33

Hej Martin

Super godt arbejde og nytænkning.

Vil der komme en spørge runde, hvor brugerne af freelance delen, bliver spurgt om behov??

Det skulle gerne bliver bedre end

Freelance.dk
Freelancer.dk

Osv.

Under kategori design & multimedia

Medtag LMS .. Hvis der skal bruges navn så moodle,  ABC Academy

Medtag forfatterværktøj … hvis der skal navn på, findes der ToolBook, Captivate

Mvh
Juul

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:37

Vi vil helt sikkert tage imod ideer til nye katergorier, det skal nok komme, bare rolig.

Amino Plus medlemmer vil blive godt favoriseret, så hvis du er freelancer, så bliv medlem og få endnu mere for pengene.

Der kommer mere info senere.

Og tak for rosen, den er vi glade for.

Dbh Martin

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:04

Hej Martin - og alle jer andre

Det er super interessant. Hos Fokus Leverandørservice er tanken jo netop at finde den gode leverandør. Det kan jeg få et overblik over her samt løse opgaver for de personer/virksomheder, som ikke kan finde nogen leverandør i en kategori herinde. Tror dog at Amino er dækket rigtig godt ind, men jeg er alligevel ikke stødt på mange, som har en decideret indkøbskonsulent-rolle. Glæder mig Big Smile

Michael Kousgaard

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)