Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner eller sælger søges??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense Nø
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skriver jer derud vores virksomhed med stort vækstpotentiale i et marked der, modsat de fleste andre, er i vækst.
Vi sælger mest øko produkter og alm. emballage/ engangsservicer.

Efter messen synes vi der er behov for flere forhandlere/ sælgere af vores produkter. Hvis der nogen der går med tanker om at start op som sælger eller forhandler, så venligst kontakt os måske kan vi starte noget op sammen.

Der kræves ikke start kapital for at indkøbe alle de mange forskellige varer som vi har eller sælger. Vi har alle produkter du skal bruge med mindre du har speciale produkter vi skal tilføje på vores produktsortiment.

Der er pga. mangel på tid intet aktivt opsøgende salgsarbejde forskellige steder i Danmark/ ude i alle hjørner af det danske land, hvorved der, for den rette person, kan forventes et stort vækstpotentiale i målrettet opsøgende salgsarbejde.
For den rigtige sælger/ forhandlere er der et stort potentiale for vækst og vi er åbne for forhandling og forskellige muligheder vi har i tankerne.

Håber der noget som har disse tanker.

Greena

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 18:09
Fra København Ø
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:44

Hej Greena

Det lyder meget spændende, og vil meget gerne høre meget mere om det. Man kan jo ikke rigtig se produkterne, og hvilket segment det høre til, så pt må jeg lade det stå i det uvisse. men Kontakt mig herom, så kan vi jo tale om det.

/ Snake

Fra Odense Nø
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:28
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)