Som du måske har set, så er der nu kommet Amino Marked visninger på debatsiden. Du kan selv bestemme startprisen på auktionen, så du har intet at tabe. Så laver du PR for virksomheder, sælger brugte cykler, laver webdesign, har et for stort varelager eller hvad ved jeg, så sæt dig eller dine varer på auktion og få opmærksomhed og et større salg. Og husk, du er velkommen til at skrive link til din webside og prale alt det du vil. Amino er til for at du får mere forretning! Smid dine vare gratis på auktion her: http://www.amino.dk/marked Dbh Martin |
Jeg har ikke prøvet qxl og lign. auktionssider, så måske er det et dumt spørgsmål..
Jeg ville til at oprette en auktion, men synes ikke rigtigt, jeg kunne se, hvordan det egentligt foregår?
Jeg kom til siden hvor man skal udfylde adresse osv.. og så skulle jeg udfylde felterne til højre, hvor der står noget med fakturerings oplysninger eller noget i den stil.. Er det fordi det koster penge? Eller er det fordi betalingen skal igennem jer, hvis man sælger/køber en vare?
Hvis ikke, hvorfor skal man så udfylde faktureringsoplysninger?
Jeg læste jeres brugerbetingelser osv., men droppede at oprette mig, fordi jeg ikke rigtig synes jeg kunne se, hvad det egentligt var jeg gik ind til.
Måske er det bare logik for logakker :-) Men hvis andre tænker det samme, var det måske en god ide med en kort, enkel beskrivelse af, hvordan det foregår - både når man lægger en auktion på og hvis man byder.