Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis marketing på Amino

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Som du måske har set, så er der nu kommet Amino Marked visninger på debatsiden.
Hvis du opretter et af dine produkter på Amino marked, så bliver det ganske gratis vist på forsiden af Amino.

Du kan selv bestemme startprisen på auktionen, så du har intet at tabe.

Så laver du PR for virksomheder, sælger brugte cykler, laver webdesign, har et for stort varelager eller hvad ved jeg, så sæt dig eller dine varer på auktion og få opmærksomhed og et større salg. Og husk, du er velkommen til at skrive link til din webside og prale alt det du vil. Amino er til for at du får mere forretning!

Smid dine vare gratis på auktion her: http://www.amino.dk/marked

Dbh Martin

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:43

Jeg har ikke prøvet qxl og lign. auktionssider, så måske er det et dumt spørgsmål..

Jeg ville til at oprette en auktion, men synes ikke rigtigt, jeg kunne se, hvordan det egentligt foregår?
Jeg kom til siden hvor man skal udfylde adresse osv.. og så skulle jeg udfylde felterne til højre, hvor der står noget med fakturerings oplysninger eller noget i den stil.. Er det fordi det koster penge? Eller er det fordi betalingen skal igennem jer, hvis man sælger/køber en vare?
Hvis ikke, hvorfor skal man så udfylde faktureringsoplysninger?
Jeg læste jeres brugerbetingelser osv., men droppede at oprette mig, fordi jeg ikke rigtig synes jeg kunne se, hvad det egentligt var jeg gik ind til.

Måske er det bare logik for logakker :-) Men hvis andre tænker det samme, var det måske en god ide med en kort, enkel beskrivelse af, hvordan det foregår - både når man lægger en auktion på og hvis man byder.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:13

Det er et standard auktionssystem og derfor er der flere felter end vi egentlig har brug for.
Det er 100% gratis at bruge auktionen og du binder dig ikke til noget.
Så kom du bare igang :-)

Dbh Martin

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 13:26

Martin Thorborg:
Så laver du PR for virksomheder, sælger brugte cykler, laver webdesign, har et for stort varelager eller hvad ved jeg, så sæt dig eller dine varer på auktion og få opmærksomhed og et større salg. Og husk, du er velkommen til at skrive link til din webside og prale alt det du vil. Amino er til for at du får mere forretning!

Hvad gør man så, hvis man ikke er momsregistreret?

Jeg kan kun angive pris ex. moms, men i virkeligheden er prisen jo nærmere "uden" moms...

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:48

Det er pt. kun folk med et cvr nummer der har adgang.
Mht. moms, så angiv dine vilkår i auktionen i beskrivelsen.

Dbh Martin

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 09:30

Martin Thorborg:

Så bør du nok lige få din kodenørd til at fikse det, så man ikke kan bruge "00000000" som cvr-nummer (det gjorde jeg), samt få skrevet på tilmeldingssiden, at Amino Marked ikke vil lege med folk, der ikke er moms'et... Smile

/mvh

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 04:03

Michael Kjeldsen:

Martin Thorborg:

Så bør du nok lige få din kodenørd til at fikse det, så man ikke kan bruge "00000000" som cvr-nummer (det gjorde jeg), samt få skrevet på tilmeldingssiden, at Amino Marked ikke vil lege med folk, der ikke er moms'et... Smile

/mvh

Vi har en liste med rettelser så lang som rundetårn og vi skal nok også nå til de fejl du påpeger :-)

Dbh Martin

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)