Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få varer i din webshop gratis

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 07:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Aug 09
Skrevet kl. 08:32

Hej Thomas

Har sendt dig en mail

Mvh

LeoBig Smile

Tilmeldt 27. Aug 09
Skrevet kl. 09:15

Hej Jette

Har sendt dig en mail Yes

Mvh

LeoBig Smile

Tilmeldt 27. Aug 09
Skrevet kl. 09:44
Fra Jerslev Sj.
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 09:50

Nu bliver jeg nysgerrig Smile

Hvordan foregår det mht til import moms/told, når varen bliver sendt fra Thailand ?

Tilmeldt 27. Aug 09
Skrevet kl. 10:14

Det kommer an på hvordan man sender og pakker vi har sendt her fra i mange år uden problemer

Mvh

LeoWink

Fra Jerslev Sj.
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 10:33

Så med andre ord, man tager den risiko det er at snyde for told og moms, og ellers må kunden selv slås med det ! Eller misforstår jeg noget her !?

Konceptet med dropshipping, virker ellers som en fin ide.....

Tilmeldt 27. Aug 09
Skrevet kl. 10:40

Vi sender et hav af pakker til EU hver dag og tro mig det er ikke et problem der er ikke nogen der kommer til at betale noget

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 14:42

Hej silver...

har lige sendt dig en mail på vegne af min hustru. Vi har ikke shoppen helt færdig endnu.

mvh Bennie Lindegaard Larsen

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 16:56

Hvis der legalt skal sendes tøj til Europa skal importøren have en textil regristereing, jeg ahr haft tilfølder hvor TNT ikke informarede kunden om at varen var ankommet, det trak ud og tog flere uger før end at den nødvendige papir var i orden.

I et tilfælde blev en pakke sendt til en privat og toldvæsnet krævede at se kvitering for betaling, måske 9 ud af 10 går igennem, dem der ikke gør det er den man husker. Personligt mener jeg ikke at med en bevidst undgåelse af told og moms regler kan holde til revision. Hverken af told eller moms, derudover har revisorer pligt til at indberette alle misligeholdelser og snyd.

Måske er det lidt mere betænksomt at lave ens import, legalt, selv sende varerne til kunderne og sikre at lødighed og kundebehandling er som det skal være. Personligt kender jeg ikke til Leo, han skal nok være reel, han er her jo endnu. De en europaisk importær skal sikre er at deres import og salg stemmer når regenskabet skal gøres op!

Hilsen Michael

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)