Hej Jeg vil gerne åbne en butik hvor der sælges ovnstegte kyllinger & tilbehør. Skal der indhentes nogen tilladelser? Findes der stadig noget der hedder et næringsbrev? |
Ja, næringsbrev findes stadig og er påkrævet :)
Ja, næringsbrev findes stadig og er påkrævet :) |
Jeg mener du skal have gennemført et levnedsmiddel kursus.
|
Der skal næringsprøve , samt hygiejnebevis, og så grib fat i fødevareregionen du skal sikrer dig du har de godkendelser der skal til. Fødevarekontrollen kommer uanmeldt og de ved godt hvordan de vil have det,,,,mvh preben |
Hej igen Jeg kender næsten alt til love og regler, du er velkommen til at kontakte mig hvis der er noget måske om egenkontrol, jeg har kørt so selvstændig multitrans,,, |
Takker for de mange gode svar :) |
du skal til butikken have et næringsbrev! og så siger man at der bare skal være en i butikken som har gennemført hygiejneprøven, det behøver ikke være dig! du skal dertil have et godkendt egenkontrol program og når fst (fødevarestyrelen) har godkendt din butik egetkontrolprogram så er du kørende! alle førnævnte ting er ret nemt og ligetiil!
|
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig