Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pressemeddelse

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Sep 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg vil bare lige fortælle, at da jeg ville sende en pressemeddelelse ud om at jeg åbnede min butik. Kontaktede jeg erhvervschefen i min kommune. Jeg spurgte ham om han kunne hjælpe mig osv.... Hans krav var at jeg lige fortalte lidt om mig selv og om min koncept. Det sendte jeg så til ham (på mail) og han skrev og sendte så en pressemeddelelse ud til aviser/ugeaviser.... Jeg har kke noget at klage over... Jeg blev meget hurtig kontaktet af diverse aviser /journalister i mit område og det de artikler som de har skrevet om mig og min butik, er jeg fuld tilfreds med!

Nu har vi kun holdt (avismæssigt) i mit område, men han sørgede også for at der blev orienteret at jeg havde en webshop og dette bliver også nævnt i artiklerne....

Det jeg vil sige at, vi har jop ikke mange penge, men der er altså hjælp at hente hos erhvervschefér i kommuner

... og det var ganske gratis!

mvh

Christina

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 09:31
Tillykke med omtalten, og tak for tippet.
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:17
Dato: 23-09-2006 18:29:37 Forfatter:gipsy
... og det var ganske gratis!

Til den pris kunne han godt blive underleverandør hos mig.

.... hvis altså kvaliteten holder.

mvh Hans

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:51
Kunne egentlig være spændende at læse det der kom ud af det, hvis du vil offentlige gøre det
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 14:24
Jeg har gjort stor brug af den lokale erhvervschef, og det er også nemt for vi sidder i samme bygning.

Mange undervurderer sikkert hvor meget gavn de kan have ud af at bruge erhvervschefen som sparringspartner under opstarten. Tænk bare på hvor stort et lokalnetværk de har!

Men nogle erhvervschefer er nok også skarpere end andre

mvh Carsten
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)