Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webtekst - Virker din?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,4 stjerner givet af 5 person

Din hjemmeside er dit ansigt udadtil. Potentielle kunders førstehånds-indtryk af dit produkt...og ikke kun visuelt.

Sproget, formuleringerne, stavning og grammatik er i ligeså høj grad medvirkende til, hvordan du opfattes og i hvor høj grad, du fremstår som seriøs og professionel. For de fleste mennesker springer det lige i øjnene, hvis der er stavefejl eller dårligt sprog og kan være grund nok til, at de forlader dit website ligeså hurtigt som, de kom ind på det.

Meget webtekst er også livløst, småkedeligt og alt andet end inspirerende.

Få skrevet noget enkel, levende, fokuseret tekst og nogle gode overskrifter til din nye eller gamle hjemmeside. Jeg har stor erfaring med det. Læs referencer på min hjemmeside.

Mvh

Thomas Høedt Thomsen        www-tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 13:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kan du ikke lave en blog hvor du skriver disse indlæg i stedet for? Det syntes jeg ville være en bedre løsning end at du skriver disse (i mine øjne) spam indlæg hver dag.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:15
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Nej, jeg vil gerne gøre det på den her måde. Det virker. Det er ikke spam for dem, som det er relevant for. Og jeg skriver altid kun under "samarbejdpartnere..."

Hvis du ser et indlæg fra TT Tekstforfatter, som er irrelevant for dig, så springer du det bare over :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 14. Jul 08
Skrevet kl. 13:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det var da en utrolig arrogante holdning. Hvad nu hvis alle de firmaer der er repræsenteret her på Amino gjorde det hver dag? nøøøøj så mange ligegyldige indlæg der ville komme.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:24

Ja vi undre os alle ,der er ellers mange hjemmesider , hvor han kunne give feedback i andre forummer del her på amino.dk , hvor han kunne udfolde sine evner indenfor sit område .og kritisere stavefejl og opsætning mv.

Nu får han jo lidt minus så mon ikke han opdager på et tidspunkt at der findes andre steder herpå amino.dk , hvor der er en bedre måde at udfolde sin evner på.

Med giver alligevel dette råd igen tror jeg gav det i en anden debat , hvor han skrev , med måske har han ikke opdaget , mulighederne i dette forum ? Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:30
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kig på antallet af indlæg, jeg har lavet. Hvis du kigger en hel måned tilbage, har jeg lavet 3 indlæg i det hele. Og i al den tid jeg har været på amino.dk er det faktisk ret begrænset, hvor mange indlæg, jeg har skrevet.

Det eneste arrogante her er, at du kalder mine indlæg ligegyldige, fordi de er ligegyldige for dig og nogen andre. Der er også en del for hvem, at det absolut ikke vil være ligegyldigt.

Tilmeldt 14. Jul 08
Skrevet kl. 13:34

Jeg beklager at jeg kaldte dem ligegyldige. Det gik lidt stærkt med at skrive indlægget.

Men hvis du nu lavede nogle indlæg som ikke kun var reklame for din virksomhed. Så ville det virke meget bedre. Det er jeg ikke et sekund i tvivl om.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:41

Jeg ser mange andre herinde, der søger samarbejdspartnere ligesom, at de også bruger amino.dk til at søge råd, osv., hvilket jeg i øvrigt også selv er begyndt på (i forbindelse med en anden hjemmeside, jeg er ved at opstarte).

At I er nogen, der har set sig gnavne på mig, fordi jeg tidligere har skrevet nogle indlæg, som kunne fremstå lidt provokerende, er så noget helt andet. Men jeg står fast ved alt, hvad jeg har skrevet - og har i øvrigt modtaget en del søde breve på min personlige mail fra personer, som synes, at mine indlæg var rigtig gode og tankevækkende. Ikke nok med det, så er jeg lige blevet kontaktet af en, der har læst mine indlæg og er blevet tilbudt at skrive en artikel på vedkommendes website omkring mit eget erhverv.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:55

Mikael, hvis du læser mit indlæg omkring vigtigheden af at komme dødt sprog, stavefejl og forkert grammatik til livs, så er det ikke andet end en opfordring til at tage det seriøst. Hvordan du opfatter det som feedback og personlig kritik, er mig helt ubegribeligt? Man skulle næsten tro, du følte dig truffet?

Det er ikke et spørgsmål om, hvorvidt jeg har opdaget mulighederne i dette forum. Det er udelukkende et spørgsmål om at være synlig. Og det er jeg herinde. Sådan cirka 50 % af mine kunder får jeg igennem amino.dk! Smile

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:05

At I er nogen, der har set sig gnavne på mig, fordi jeg tidligere har skrevet nogle indlæg, som kunne fremstå lidt provokerende, er så noget helt andet.

Der er noget du har misforstået. 100%!

Folk herinde bærer oprigtigt ikke nag, hverken mod dig eller andre. Folk bliver sure når man laver ballade, hvis så man holder op med at lave ballade så holder folk op med at være sure.

Så smil til verden, så skal vi nok smile tilbage til dig :o)

Rigtig god weekend til jer andre også.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)