Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide til ny butik

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Mar 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil lige høre om der er en af jer der har en god ide til en ny butik.

Jeg har idag en købmandsbutik, men da konkurrencen er blevet alt for hård, samt at mit helbred ikke kan holde til det mere har vil valgt at vi vil stoppe, vi har de seneste 1,5 år førsøgt at sælge, uden held.

Så er det at vi vil forsøge at leje lokalerne ud til noget andet en lige købmand, vi har i butikken Posthus,  Håndkøbsudsalg, og online/tips. disse funktioner kan selvfølgelig blive i butikken.

Indtjeningen på disse funktioner kan dække huslejen samt  en ansat, så er det at vi søger en ide som kan kombinere disse funktioner med en eller anden form for butik, men hvad det kan være har jeg ingen ide om, er der nogle af jer der har en ide.

Hilsen

Købmanden

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:13

Hvor ligger butikken ?

Er det hverdagskunder eller feriekunder ?

Hvor ligger butikken placeret i forhold til resten af byen ?

Tilmeldt 21. Mar 08
Skrevet kl. 12:22

Mikkel:

Hvor ligger butikken ?

Er det hverdagskunder eller feriekunder ?

Hvor ligger butikken placeret i forhold til resten af byen ?

Hej

Butikken er beliggende tæt ved aalborg i en oplandsby

Det er hverdagskunder

Den er beliggende i centrum af byen med stor trafik til skole/idræt mv

købmanden

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 12:26

Hvis det er et sted der kommer mange mennesker (posthus, tips og lotto, medicin osv.) kunne man måske leje lokalerne ud som udstillingsvindue for lokale butikker. Så kan man leje sin ind en uge eller måned af gangen. Går ud fra der er nogle kvm når det er en butik så der kunne sikkert sagtens være flere udstillerer på samme tid. Måske endda man kunne lave det så man gik en bestemt rute rundt i butikken som kan gennemføres på 2-5 min og så har hver udstiller sin sektion på ruten.

Dette var lige en ide jeg fik. Men hvis du gerne vil have en rigtig butik tror jeg du skal finde noget du interesserer dig for og så undersøge markedssituationen med konkurrence, priser, kunder osv bagefter. Er dog i tvivl om du bare søger ideer til butikker der kunne være interesseret i at leje nogle lokaler som dine eller du selve vil drive butikken

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 12:28

Hvem fokusere i på? hvem er jeres kunder? alder? type?

Har i forskellige kundetryk?, i form af mellem kl 7-9 er der masser skolebørn kl 9-14 er det ældre og kl 14 - 20 er det familier og skolebørn?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:29

må man spørge hvilken by :-)

Måske du kunne lave et galleri ?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:38

Når nu I har tips og lotto i forvejen, var det så ikke en ide med en Pit Stop, eller er byen ikke stor nok til det?

Der er også altid plads til et ekstra pizzaria Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 21. Mar 08
Skrevet kl. 15:06

Hej

Jen har slet ingen præferencer for hvilke kundegrupper det skal være, Jeg er bare interesseret i at finde et forslag og så derafter søge efter en interesseret her på amino

.Købmanden

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)