Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Modtager ikke mine mails på google apps?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey hey :)

Er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg gør galt, jeg har oprettet mail hotel på google apps men jeg modtager simpelthen ingenting. Jeg har kigget i alle filtre det ser ikke umiddelbart forkert ud.. Jeg har kigget i alle mapper og de ryger ikke i nogle af dem..

Hvis der er en ekspert på området der kan hjælpe mig så jeg kan bruge min mail vil jeg sku blive glad ;)

Ha en god dag..

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 13:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har du sat DNS op?

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 13:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad er dit domæne, så kan vi jo lige checke, om det ser rigtigt ud udefra?

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 14:28

DNS ?? Kan du forklarer hvad det er :) Og hvordan jeg evt. sætter det op?

Mit domæne er www.elektropuls.dk

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 14:42

DNS er indstillingerne for dit domæne. Det er fx her, at man skriver IP-adressen på den server, som hjemmesiden ligger på, eller den mailserver hvor man har sin mailtjeneste (fx Google Apps).

Jeg kan se, at dit domænes DNS er sat op til pege på Gigahosts mailserver. Så derfor modtager du ikke noget på din Google Apps konto.

For at du kan modtage mails på Google Apps, skal du derfor ændre DNS, så de peger ind på Googles mailserver. Hvis du allerede HAR gjort det, som beskrevet i nedenstående link, så skal du højst sandsynligt nok bare vente til de forskellige DNS servere rundt omkring har opdateret. Det gør de typisk indenfor en times tid, men der kan dog gå op til flere timer før det er sket.

Men gør som Google beskriver her (lidt nede på siden under alle linksene): http://www.google.com/support/a/bin/answer.py?hl=da&answer=33352

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 16:54

Hvis du i øvrigt får brug for professionel support til fx Google Apps, så kan mit firma levere netop det: http://www.o-biz.dk/googleapps

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)