Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om det nye design. Beskriv hvad du oplever

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 101
Fra  Bolette Obbekær - Bedre web Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

I kan komme langt med få ændringer - der findes nogle få grafiske regler, som gør hjemmesiden mere overskuelig. Her er mine forslag:

• Jeres logo skal fylde mere - og jeres tagline (Formidling af alt inden for erhverv og industri) skal flyttes op under/ved siden af logoet, så man straks får at vide, hvad I beskæftiger jer med.
  • Tilmelding til nyhedsbrev og bruger login kan placeres sammen. Som brugere forventer vi at en tilmelding til nyhedsbrev ligger i toppen og helst til højre på siden.
  • Pas på med at jeres ramme med online-chat og "Sæt til salg" ligner reklamer (fra andre).
  • Generelt for hele siden: sørg for en langt tydeligere opdeling, den er ret forvirrende.

Hvis I er interesserede laver jeg gerne et hurtigt forslag til jer. Til gengæld vil jeg gerne have lov at vise jer på min hjemmeside www.bedreweb.dk som et "før og efter"-eksempel. Jeg vil gerne vise, hvordan man med få ændringer kan kommunikere langt tydeligere.

Interesseret?

Venligst

Bolette

Fra Odense
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 156
Fra  Symatic Skrevet kl. 15:55

Hej

Først vil jeg sige at du har en brand godt ide i den website, og gode ider på din website. Så det jeg skriver er kun set fra et grafisk øje. (super koncept)

Min designlære sagde en gang "kill your darlings" og brug align regler. Og det synes jeg du skal gøre. Din side er simpelthen for rodet, og de ting du gerne vil vise / fortælle til brugeren på dit site, snubler over hinnanden. På din gamle side "industribasen.dk" er der faktisk mere styr på designet, men det trænger til en 2009 opstramning som du selv ved og er igang med. Der bruger du en "3 c opdeling" på forsiden, men undersider er så på ingen opdeling på som er et minus efter min menning da teksterne bliver forlange at læse.

www.stage.industribasen.dk kan jeg ikke finde den rødetråd i designet.

Et eks. på forsiden har du:

1. Logo + menu + (lige nu 1000 a online)

2. Reklame (stor) + reklame + billede med  hjelm/hansker.

Alene den top gør så jeg ikke kan finde ud af  hvad jeg skal kigge på. Mit øje kan ikke komme væk fra (Spørgsmål til at sælge) og billed (hjelm/hansker) 

Derefter opgiver jeg siden og klikker videre til en anden hjemmeside.

Du skal simpelthen have en designer på dit site som en anden også forslår. Eller beholde det design der er på http://www.industribasen.dk/ pt.

Jeg vil godt skrive noget mere om hvad der kunne gøre her og nu på de nye design, du siger bare til.

MVH

Thomas K

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 16:00

Tak for jeres svar og fif.

Jeg har helt sikkert fået nogle gode råd af jer.

Jeg tager jeres kritik og gode råd til mig og arbejder videre.

jo flere gode råd og kritik jo bedre.

Flere der vil hjælpe?

mvh

Morten

Tilmeldt 3. Aug 06
Skrevet kl. 16:22

Lige et spørgsmål til jer alle.

På forsiden af industribasen.dk www.stage.industribasen.dk hvor man kan se de 3 nyeste oprettede annoncer. Er de vigtige for jer som besøgende?

På industribasen.dk sættes alt til salg indenfor erhverv og industri så det jeg mener med det er hvor vigtigt er det for den besøgende der f.eks vil kigge efter en gaffeltruck og de 3 sidste nye er en lastbil, traktor og minigraver.

Ville det skade at fjerne den?

Tror det ville gøre forsiden lidt mindre rodet.

Hvad mener du?

mvh

Morten

Fra København
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 20:30

Hej Morten

Som de andre også påpejer er siden for rodet, menuen mangler fremhævning, og andre ting. Da jeg tilfældigvis er i godt humør idag tænke jeg, at jeg lige ville bruge 20 minutter på at lave en skitse på hvordan jeg selv ville forbedre siden:

http://pephers.org/junk/industribasen.jpg

Med den blå baggrund bag menuen og logoet får man fremhævet, at det er headeren og dermed, at det er der logo og menu befinder sig. Derefter har jeg rykket supportkassen og det andet ned i bunden, da jeg synes det trækker alt for meget opmærksomhed i toppen. De fire forskellige annoncekategorier er tydeligt fremhævet fra baggrunden ved at de er sat i kasser. Derudover er der også kommet mere fokus på søgefeltet, da det er noget af det vigtigste på sådan en side. Højremenuen er ligeledes alignet til at det give nogle rette linjer lodret ned at siden, hvilket også skaber mere ro over indholdet.

Jeg håber det gav lidt inspiration :)

Med venlig hilsen
Chiel Robben 

Modtag tidsbestillinger på din hjemmeside med Zapla - bookingsystemet virker på alle hjemmesider og tilpasser sig automatisk dit design.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:24

nydeligt chiel

til industribasen: Ja de 3 nyeste annoncer er en god feature

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Stouby, Vejle
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 22:45

Synes godt om dit logo - det ser godt ud.

Jeg havde faktisk svært ved at finde ud af, hvad hjemmesidens funktion var, nok fordi den (som skrevet) roder lidt. De tre annoncer du hentyder til, var faktisk dem, der fik lyset til at gå op for mig. Dermed ikke sagt, at du ikke kan undvære dem, men så skal det være meget mere tydeligt, at det er en Salg/Køb's hjemmeside.

Jeg tænkte - hvem kender jeg ellers med en salg/køb - checkede dba og guloggratis - her er der ingen tvivl om, hvad det er de vil - enten sælge, søge eller købe - disse tre ting skal være i fokus - alt det andet er i første omgang ligemeget.

Synes Chiel Robbens forslag er ret godt - der er mere struktur, men mangler stadig fokus på køb og salg.

Troede i første omgang at dit link til Salg (den med Sæt til salg) var en reklame, den hænger ligesom ikke rigtig sammen med resten af siden - heller ikke i Chiels forslag.

Tilmeldt 3. Aug 06
Skrevet kl. 00:31

Tak for jeres kritik.

Virkelig noget jeg kunne bruge. Det er selvfølgelig svært at lave et design alle kan li men kan helt klart se hvad i mener.

Det som Chiel har lavet synes jeg også er rigtig godt så det er helt klart noget jeg vil arbejde videre med.

tusind tak for jeres hjælp.

Mvh

Morten

Fra København
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 10:51

Tak for ordene :) Og som Beck siger, er Der er selvfølgelig plads til masser af forbedringer endnu i min skitse.

Held og lykke med siden :)

Modtag tidsbestillinger på din hjemmeside med Zapla - bookingsystemet virker på alle hjemmesider og tilpasser sig automatisk dit design.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)