Hej Morten I kan komme langt med få ændringer - der findes nogle få grafiske regler, som gør hjemmesiden mere overskuelig. Her er mine forslag:
Hvis I er interesserede laver jeg gerne et hurtigt forslag til jer. Til gengæld vil jeg gerne have lov at vise jer på min hjemmeside www.bedreweb.dk som et "før og efter"-eksempel. Jeg vil gerne vise, hvordan man med få ændringer kan kommunikere langt tydeligere. Interesseret? Venligst Bolette
|
Hej
Først vil jeg sige at du har en brand godt ide i den website, og gode ider på din website. Så det jeg skriver er kun set fra et grafisk øje. (super koncept)
Min designlære sagde en gang "kill your darlings" og brug align regler. Og det synes jeg du skal gøre. Din side er simpelthen for rodet, og de ting du gerne vil vise / fortælle til brugeren på dit site, snubler over hinnanden. På din gamle side "industribasen.dk" er der faktisk mere styr på designet, men det trænger til en 2009 opstramning som du selv ved og er igang med. Der bruger du en "3 c opdeling" på forsiden, men undersider er så på ingen opdeling på som er et minus efter min menning da teksterne bliver forlange at læse.
På www.stage.industribasen.dk kan jeg ikke finde den rødetråd i designet.
Et eks. på forsiden har du:
1. Logo + menu + (lige nu 1000 a online)
2. Reklame (stor) + reklame + billede med hjelm/hansker.
Alene den top gør så jeg ikke kan finde ud af hvad jeg skal kigge på. Mit øje kan ikke komme væk fra (Spørgsmål til at sælge) og billed (hjelm/hansker)
Derefter opgiver jeg siden og klikker videre til en anden hjemmeside.
Du skal simpelthen have en designer på dit site som en anden også forslår. Eller beholde det design der er på http://www.industribasen.dk/ pt.
Jeg vil godt skrive noget mere om hvad der kunne gøre her og nu på de nye design, du siger bare til.
MVH
Thomas K