Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

6.920 e-mails i overskud efter kampagne - Vil du have dem? (Gratis)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Aminoer,

Jeg har fra dag 1 været en super glad aminobruger og har nydt rigtigt godt af de mange indlæg herinde, samt svar på mine spørgsmål. Jeg forsøger selvfølgelig også at hjælpe andre hvor jeg kan.

Så nu vil jeg af ren venlighed, gerne give vores "overskud" fra en e-mail kampagne væk.

Vi udsendte i sidste uge to meget succesfulde nyhedsbreve, (takket være gode råd fra den kære Hr. Thorborg) og til det købte vi os adgang til Your Maling List Provider, som udsendte dem for os.

Men efter vores mail kampagne denne måned er slut, står vi nu med 6.920 manglende mail udsendelser, som du kan få lov at overtage.

Så med andre ord: Er du en glad Amino iværksætter, som netop står og skal til at sende et nyhedsbrev ud med nogle få tusinde modtagere? Ja så vil vi gerne forærer dig vores rester. (Det er godt nok ikke det dyreste produkt, men som alle andre skal man jo spare hvor man kan.) Er det ikke god karma? Big Smile

Skriv hvis du/I er interesseret.

Mvh.

Janus

P.S. Vi var selv yders tilfredse med YMLP og benytter dem med sikkerhed igen. Din e-mail kampagne skal gerne afvikles i denne uge og skulle der være flere interesseret, så udvælger vi en eller flere som det passer os Wink + Vi har sandsynligvis også "rester" i næsten måned.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:31

Hvem bliver de mails sendt ud til ? og hvordan forgår det :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 23:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dine kunder går jeg da ud fra :)

Super god karma, selv om jeg ikke har nogen idé om hvad dette ville koste.. Men det er sådan set ikke vigtigt, det er sgu god stil ;)

C

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 23:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

OpretGratis.dk:

Hvem bliver de mails sendt ud til ? og hvordan forgår det :-)

Du må sende op til 6.920 e-mails ud fra vores konto på YMLP.

Du må selvfølgelig ikke sende spam, men hvis du har en kundeliste på 5.000 e-mailadresser, som har sagt ja til at modtage dit nyhedsbrev - Så er det nu Wink

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:56

okay så er jeg med, men jeg har desværre ikke nogen kunder der har sagt ja til mails..

Ellers kanon tilbud og god stil

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 12:09

Tak tak,

Jeg håber skam også kun at der er nogen som kan bruge det.

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 10:09

Hej Janus, det er mig Signe, fra den anden tråd om email sporing. Jeg tror godt at jeg vil have dine 6920 emails til kampagne. Må jeg ringe dig op ? Jeg skal nemlig sende mails ud i dag eller i morgen. mange hilsner fra signe

Mange hilsner SB

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 10:23

Hej Signe,

Jamen det må du da. Du kan fange mig på telefon 41 26 49 24, så kan vi se om vi ikke kan få det til at passe ind Wink

Vi tales ved.

Mvh.

Janus

P.S. Til jer andre aminoer derude, så kan jeg vist godt sige at mit tilbud hermed er slut.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 19:42

Signe har nu fået de sidste e-mails vi havde i overskud i denne omgang og så vidt jeg kan forstå, så er hun rigtigt godt tilfreds med Your Maling List Provider.  Så derfor vil jeg da også lige dele min promo kode med jer andre aminoer, så i også kan spare 15% på deres, i forvejen billige priser.

http://ymlp.com/psignup_promo

Promo code: 9H1V2A

For en god ordens skyld må jeg nok hellere lige nævne, at man som promotion giver, modtager et lille beløb for hver gang der er nogen som signer-up med ens kode. Dvs. at når du sparer, så gør jeg også. Det var dog slet ikke meningen med denne tråd, da den kun blev oprettet for god karmas skyld, men jeg syntes nu alligevel at i skulle have tilbudet.

Mvh.

Janus

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)