Hej Aminoer, Jeg har fra dag 1 været en super glad aminobruger og har nydt rigtigt godt af de mange indlæg herinde, samt svar på mine spørgsmål. Jeg forsøger selvfølgelig også at hjælpe andre hvor jeg kan. Så nu vil jeg af ren venlighed, gerne give vores "overskud" fra en e-mail kampagne væk. Vi udsendte i sidste uge to meget succesfulde nyhedsbreve, (takket være gode råd fra den kære Hr. Thorborg) og til det købte vi os adgang til Your Maling List Provider, som udsendte dem for os. Men efter vores mail kampagne denne måned er slut, står vi nu med 6.920 manglende mail udsendelser, som du kan få lov at overtage. Så med andre ord: Er du en glad Amino iværksætter, som netop står og skal til at sende et nyhedsbrev ud med nogle få tusinde modtagere? Ja så vil vi gerne forærer dig vores rester. (Det er godt nok ikke det dyreste produkt, men som alle andre skal man jo spare hvor man kan.) Er det ikke god karma? Skriv hvis du/I er interesseret. Mvh. Janus P.S. Vi var selv yders tilfredse med YMLP og benytter dem med sikkerhed igen. Din e-mail kampagne skal gerne afvikles i denne uge og skulle der være flere interesseret, så udvælger vi en eller flere som det passer os |
Hvem bliver de mails sendt ud til ? og hvordan forgår det :-)