Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nøgen kvinde på google Earth

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Anja det jo sjovere det andet, tænk at blive kaldt "fuld måtte" "måtten" eller "væg til væg" det ville da være lækkert.

Det kan jo nemt være måtten man ser, hun ligger jo omkredset af vægge, så man må gå ud fra hun mente hun var alene, så hvorfor ikke smide trusserne også så, det ikke pænt med sådan en hvid kant. Hun glemte så bare at en sattelit måske overvågede hende

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:20
I frygt for at lyde tøset, må jeg nu støtte op omkring Anjas forklaring, jeg ser det heller ik som en dusk men mere som en bikini del.

Derudover skulle hun lege med sig selv? Det kan godt være jeg mangler briller, men jeg kan altså ikke lige finde ud af hvor hendes hænder befinder sig?

Hvis i kan få så mange frække tanker ud af et lille utydeligt billede, vil jeg nødig være i jeres hoveder når i ligger på stranden en varm sommerdag

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 16:34
Martin kan jeg godt forstå, det nærmest for vulgært at nævne herinde, men hvad uden fantasi er der ikke meget tilbage, tror det nærmeste jeg kommer sådan en behåret dusk er sådan et billede der........... og selvfølgleig også en uden hår ikke at forglemme
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:41
Kære venner....

Det er hverken trusser eller dusk. Det er fluer!
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1302
Fra  Conseo Skrevet kl. 13:16
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:26
Hehe, det var en af de lidt mere morsomme, længe leve ubevidst optimering :)
Side 2 ud af 2 (16 indlæg)