Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det at få en hjemmede lavet?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad koster det at få lavet en hjemmesiden i joomla?

jeg har en virksomhed, som tilbyder det, men kunne godt tænke mig at høre hvad folk vi gi for at få dem lavet?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:45

Du skal lave din beskrivelse meget mere nøjagtig, hvis du vil have et seriøst svar. Det svare lidt til at spørge, hva det koster at bygge et hus... Og her vil du først kunne få en pris, når arkitekten havde tegnet huset, og håndværkerne havde overblik over arbejdet...

Samme regler gælder faktisk websites ;D

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 00:46

Ripper77DK:

Hvad koster det at få lavet en hjemmesiden i joomla?

Ja det afhænger af flere forskellige parametre.

Designet

Funktionalitet 

Tids horisont 

Og sikkert flere ting som jeg ikke kan komme i tanke om.

Du er nødt til at være meget mere specifik i hvad du søger!! Smile

Tilmeldt 23. Feb 09
Skrevet kl. 00:59

Det var bare for at hjælpe mig selv med at pris sætte en standart løsning som jeg overvejder at tilbyde til Amino burger, hvis de er ved at starte en virksomhed op

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 01:07

Ripper77DK:

Det var bare for at hjælpe mig selv med at pris sætte en standart løsning som jeg overvejder at tilbyde til Amino burger, hvis de er ved at starte en virksomhed op

Sært at du ikke melder ud fra starten, at du blot ønsker hjælp til at prissætte dine ydelser..

Du må finde ud af hvad du ønsker at få i timen for dit arbejde og så prissætte dine ydelser derefter. 

Jonas

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 01:10

Den er nem:

Din timeløn * antal brugte timer Smile

Tilmeldt 23. Feb 09
Skrevet kl. 01:13

ja det tilbud jeg køre med lige nu er 4600,-

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 01:21

Ripper77DK:

Jamen tillykke med det :) Det kommer jo an på så meget. Hvad er en standard løsning? Skal du også hoste det for dem? Skal du designe? Hvad med sektioner og diverse moduler... skal du gøre det klar for dem? Følger der support med? Hvad med dansk sprogpakke? Skal du installere ekstra komponenter? Skal du sørge for backup? Sikrer du dem, at de ikke får DC? .... Der er jo en million ting der indvirker på prisen af en sådan hjemmeside.

Tilmeldt 23. Feb 09
Skrevet kl. 01:35

Rasmus Hoeks:

Ripper77DK:

Jamen tillykke med det :) Det kommer jo an på så meget. Hvad er en standard løsning? Skal du også hoste det for dem? Skal du designe? Hvad med sektioner og diverse moduler... skal du gøre det klar for dem? Følger der support med? Hvad med dansk sprogpakke? Skal du installere ekstra komponenter? Skal du sørge for backup? Sikrer du dem, at de ikke får DC? .... Der er jo en million ting der indvirker på prisen af en sådan hjemmeside.

jeg har pt ikke mulighed for at hoste dem, men det arbejder jeg på.

Jeg laver en skabelon efter kunden ønske, dansk sprog, installere ekstra komponenter, som der er behov for, når overdrager den til kunden laver jeg en backup, samt holder 2 timers undervisning, så de kommer godt i gang!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:04

Ripper77DK:

Jeg laver en skabelon efter kunden ønske, dansk sprog, installere ekstra komponenter, som der er behov for, når overdrager den til kunden laver jeg en backup, samt holder 2 timers undervisning, så de kommer godt i gang!

Så smid dog nogle referencer op eller en demo, fremfor at pakke det ind... Du er vel os den eneste der ved hva en time af dit liv koster, det skal vi andre vel ik værdsætte?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)