Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tilbud på webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg søger tilbud på en webshop (+ hjemmeside/informationsside) der fungere på samme måde som: www.mymuesli.com.

Det som jeg vil mene er lidt anderledes er, at selve indkøbskurven på mymuesli.com er designet som en beholder, og så er den ellers lavet i nogle step. Hvor man først vælger én ting og så noget andet.. Man kender det også fra hvis man skal bestille en computer, og at man så kan konfigurere den.

Det jeg ikke ved er, om standard shopløsninger fra fx scannet, danaweb, dandomain kan det med nogle rettelser / få rettelser? - eller om det noget der egentligt skal laves fra "bunden"?

Men ser frem til at høre fra nogle, samt tilbud..

Mvh. Simon

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:00

Hej

Vi kan hjälpa dig att göra en hemsida med snabb leveranstid, vill du att man ska kunna betala med kort också? Du är välkommen maila mig direkt på lasernet@live.se så ska vi ordna en bra hemsida åt dig. 

mvh

Peter

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Skrevet kl. 13:07

Hej Peter,

Har i nogle referencer?

/Simon

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Skrevet kl. 13:44

Andre som kan hjælpe med opgaven?

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 13:58
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det kan vi hjælpe med.

Se mere på www.webshop-luxus.dk  vores showcase, det er et tilkøbsmodul til shoppen.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Skrevet kl. 14:37

Hej Kim,

Hvad er prisen på tilkøbsmodulet?

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 16:27

Hej

Vi kan lave en webshop ligesom www.mymuesli.com. + alle det ekstra ting du ønsker, Intet problem.

send gerne en mail til mig leo@ewebdesign.dk og evt. få en uforpligtende tilbud.

Mvh Leo

Ewebdesign

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Skrevet kl. 16:34

Mail sendt!

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 02:33

Hej Simon,

Send mig en mail, gerne med lidt flere detaljer angående dine ønsker og jeg vil så regne et tilbud ud til dig fra det tilsendte materiale.

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk 
www.IndoSoft.dk

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:10

Simon Jensen:

Jeg søger tilbud på en webshop (+ hjemmeside/informationsside) der fungere på samme måde som: www.mymuesli.com.

Det som jeg vil mene er lidt anderledes er, at selve indkøbskurven på mymuesli.com er designet som en beholder, og så er den ellers lavet i nogle step. Hvor man først vælger én ting og så noget andet.. Man kender det også fra hvis man skal bestille en computer, og at man så kan konfigurere den.

Det jeg ikke ved er, om standard shopløsninger fra fx scannet, danaweb, dandomain kan det med nogle rettelser / få rettelser? - eller om det noget der egentligt skal laves fra "bunden"?

Der er to ting i det.

Der er designet som er noget specielt med en "3 step wizard". Dette er umiddelbart ikke noget vi gør som en del af vores tilbud på 9.995,-

Den anden del er funktionaliteten og her beskriver du selv at man kan sammenligne det med fx at konfigurere en computer, og dette kan sagtens lade sig gøre i Magento.

Se følgende video for en ide om det: http://www.magentocommerce.com/media/screencasts/configurable-products/view

En komplet køreklar shop inkl. hosting og betalingsgateway hele første år, koster dig kun 9.995,-

Kontakt mig herinde eller læs mere på http://getashop.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)