Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dom over site !

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Jeg har arbejdet på SEO optimering af mit site http://www.ferieboligsiden.dk - jeg vil blive glad hvis der er nogle der kan komme med lidt konstruktiv kritik.

På forhånd tak,

Vh Thomas Henriksen

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 09
Indlæg ialt: 187
Fra  Verysmartphone.dk Skrevet kl. 01:16

Hej!

Tillykke med din hjemmeside. Den er superfed, men den er alt for informationsholdig, hvilket betyder at den kan være lidt kedelig at læse i. Her taler jeg om når man trykker på fanen auktioner. Det kunne være federe hvis man skulle trykke "Mere Info om denne feriebolig" og så dukker alle disse specifikationer frem.

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 08
Skrevet kl. 11:23

Hej

Tak for de pæne ord. Jeg kan dog slet ikke følge dig - klikker man på auktion kommer en liste over de sommerhuse der er på auktion - det kan jeg næsten ikke gøre mere enkelt.

vh Thomas

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 12:12

Super fed side, men rent SEO-mæssigt undrer jeg mig over at dine undersider (i hvert fald dem jeg har kigget på) ingen meta description har?
På forsiden ser det ud som det skal når man kigger i koden, men det er totalt fraværende når man klikker ind på et feriehus eksempelvis.

Rent designmæssigt er siden rigtig flot i mine øjne, og det fungerer fint. Dog kunne jeg godt tænke mig at man på oversigten over auktioner kan se hvor huset ligger henne? Jeg kan ikke få øje på det, og det kunne være fedt at man kunne se det med det samme uden først at skulle klikke sig ind. Det er selvfølgelig til at overse hvis der kun er 3-4 auktioner, men havde der været 20 ville det være et ufatteligt irritationsmoment for mig ;-)

Mvh
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 08
Skrevet kl. 12:45

Hej Peter

Mange tak for dit indlæg - ja du har ret i at der ikke er meta description på alle annoncesiderne. Jeg kan være i tvivl om hvordan dette opsættes. En annonce side er en sådan http://www.ferieboligsiden.dk/vis_annonce.php?id=650

..dvs. den fil jeg skal ind i er vis_annonce.php - alle annoncer har et eget nummer - som ovennævnt, der har 650. Nu vil det jo være det bedste (formoder jeg) hvis der kan komme forskellige meta description ind i hver annonce - er det muligt. Mht. title, så er den sat identisk med overskriften på selve annoncen - hvordan bør metadescription sættes - skal det være en fast description for alle annoncer eller kan det være en der er forskeliig for hvert annonce nummer - håber mit spørgsmål giver mening ?

vh Thomas

ps. Mht auktion - så er det ikke en funktion der bruges meget, der bruges mere Last Minute og den almindelige søgefunktion på forsiden, hvor der endvidere også er et google map søgning.

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 08
Skrevet kl. 13:11

Hej igen Peter

Nu har jeg indsat meta keywords og desription - men det er kun generelt for alle vis_annonce - altså uanset hvilken en der klikkes på - det smarte havde været om der kunne være en forskeliig desription.

vh Thomas

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 13:28

Hej

Supersej side. Dejligt med en side, som man med det samme kan se hvad budskabet er!!! GODT GÅET!

Jeg syntes derimod ikke at den indeholder for meget information. Jeg kan godt lide at man ikke kan komme i tvivl om noget.

Sådan en side vil jeg gerne benytte fremover, hvis jeg kommer på ferietanker!

Tillykke - en helt igennem gennemført webside lige efter bogen!!!

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 14:27

Hej igen Thomas,

Fedt at du rent faktisk lytter når man kommer med et råd :-)

Det vil selvfølgelig være mest optimalt hvis meta-desc kan variere for hvert enkelt feriehus, så det passer lige til det. Nu ved jeg ikke hvilket system dit site er sat op i, men hvis du ligesom kunne få en boks i admin-delen hvori du kunne skrive en metadescription hver gang du lagde et hus på, så ville du virkelig være godt kørende.

Jeg er ikke nogen stor programmør, så det er desværre ikke noget jeg kan hjælpe med rent teknisk. Hvis det er open source du benytter kan det være problemet allerede er løst af en anden derude på nettet, og så er det måske bare at installere et modul.

Mvh
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 14:55

Super fed side - tillykke med den :-)

Hvad CMS system er den udviklet omkring?

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 08
Skrevet kl. 15:05

Hej Peter

Naturligvis lytter jeg da :-)

Til Maelstroem - siden er ikke bygget op via CMS system, men er kodet php fra bunden - jeg er ikke selv programmør, men har haft 2-3 forskellige inde over - da jeg ikke er et stort firma med uanede ressourcer (økonomi) har jeg haft den holdning, at når jeg har fået lidt indtægt på siden, så har jeg haft råd til lidt nye funktioner, sådan er det gået stille frem. Men det er derfor meget svært og hårdt at konkurrere med de helt store sites, hvor der virklig er mange penge bag til markedsføring osv - og så er der lille mig - så derfor prøver jeg at gøre alt hvad jeg kan via SEO for at få en god placering på google, da jeg ikke har råd til anden reklame.

Men tak for alle de rosende ord, det er rigtig dejligt at høre.

vh Thomas

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)