Hej Aminoer Ja, børste sælger :-) dem så vi i 50érne rende rundt og stemme dørklokker. Jeg har uden tvivl, udtænkt en børste (Som kan patenteres) og som kan anvendes til industrielle formål samt i en husholdning og sælges i en butik . Det er en af mine gamle idéer (20 år) og har bevist sin effektivitet, men jeg har bare ikke gjort noget videre med den end at bruge den selv, før nu. Den kan fremstilles for "ingen" penge på et køkkenbord og et gasblus. Materialerne kan købes her og og der og det eneste værktøj er en nedstryger :-) Børsten er så effektiv at den fjerner kalk, aflejringer, rust og selvfølgelig snavs - inden for meget få sekunder (Der bruges de sædvanlige rengøringsmidler). Jeg har tidligere brugt den i mit arbejde som rengøringsmand, til manuel opvask (Krus, gryder, termokander, kaffe kolber og stålvasken) Og med en anden, tilsvarende børste til Toiletkummer, fliser, håndvaske og andre sanitære installationer. Det jeg søger er en partner/investor 50/50% som er interesseret og som muligvis har et mindre produktions værksted. Mvh Jan |
Hej Jan
Det lyder rigtigt spændende.
Jeg har ikke et produktions værksted, men har dog en hal med stålspær på ca 300 m2.
Hvis ikke afstanden til Bækmarksbro i det mørkeste Jylland afskrækker dig
så send mig en mail på gunnar@mail-telia.dk.
Mvh Gunnar