Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Masse bogføring af fakturaer i summa

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg vil gerne høre om der er nogen der har stået med dette problem, og kender løsningen

Jeg har en samlet indbetaling fra en kunde på et stort beløb, det beløb er summen af ca. 60 fakturaer der var forfaldent. Altså alt godt.

MEN jeg vil gerne høre om der er en mulighed for at registrere et stort antal fakturaer betalt på een gang i Summa summarum - og ikke som jeg plejer at skulle køre hver enkelt faktura gennem kassekladden...?

Mvh.

Mathias

Arbejder med online salg og design.

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 16:46
Der er ikke nogen mulighed for masseregistrering af betalte fakturaer. Men du kan vælge at bogføre indbetalingen direkte på debitorens konto i kassekladden. Så vil dit finansbogholderi og kundens kontokort være korrekt, men fakturaerne vil så fra nu af og altid stå som ubetalte, selvom de er betalte.

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Skrevet kl. 16:52
Øv  Jeg havde ellers set frem til at slippe for de mange gange indtastninger!

Men tak for svaret Anette!

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:58
Det kan da ikke tage mange minutter at smide 60 fakturaer i kassekladen og bogføre den?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Skrevet kl. 09:17
Dato: 21-09-2006 20:57:30 Forfatter: Anders Christensen Det kan da ikke tage mange minutter at smide 60 fakturaer i kassekladen og bogføre den?

Det tager væsentligt længere tid, end hvis der var en mulighed a la: Marker alle de berørte faktura''er og vælg "Indsæt samlet i kassekladden"....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)