Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Video - hvad kan de fleste se/åbne?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu fået optaget noget video i .mp4, jeg kan også gemme det som .swf fil.

Men det er der ikke så mange der kan åbne.

Hvis jeg nu skal have fat i nybegyndere med computer, og lave noget video til dem. Hvilken fil skal jeg så convertere disse videoer til?

Har prøvet med "Any Video Converter" og lavet dem til .wmv og .avi. Jeg har så sendt dem til min mor som virkelig er nybegynder, men hun kan ikke åbne disse.

Håber der er lidt hjælp at hente.

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 15:49

Det allersmarteste ville nok være at lave en livestream på nettet, da den kun kræver en flashplayer, som de fleste har installeret.

Ellers skal du ud i noget wmv og avi.

Problemet med at din mor ikke har kunnet åbne dem, er sikkert pga. den konverteringsmetode der er blevet brugt.

Men det "letteste" vil nok være at lave den på nettet :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:52

Nu er videoer ikke ligefrem et område jeg ved særlig meget om. Men jeg ved at når vi laver vores 360grader panoramabilleder så er det også som .swf filer. Uploader vi bare .swf filerne, så er der heller ikke mange der kan se dem. Det er vist et sikkerhedsspørgsmål. Derfor embedder vi dem i en html fil og så er der ingen problemer.

Måske kan du gøre det samme?

Hilsen Morten

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 15:56

Hvad holder dig fra at konvertere dem, uploade dem til youtube og så blot embedde dem på din hjemmeside? Det gør jeg på flere af mine sites, og det er da i hvert fald en løsning der er nem at gå til.

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 16:04

Grunden til at de ikke bliver smidt på youtube er at jeg leger med noget betalings hølløj for videoerne.

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 16:35

Nu har jeg forsøgt at lægge det på en hjemmeside som swf fil, og så virker det. så må jeg lave noget med noget login.  :D

Fantastisk. Tak..

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 16:50

youtube videoer... mener det er  .flv filer !? så med en flv-player så kan du vist ramme de fleste...

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)