Hej alle. Jeg vil høre, hvem der har nogle gode råd til at markedsføre konsulentydelser. Jeg har et coaching og konsulent firma med forskellige professionelle ydelser. ( www.dincoachpartner.dk ) Jeg vil høre, om der er nogen her på Amino, som kender til gode fremgangsmåder til - med få omkostninger - at få markedsført mine konsulentydelser til erhvervslivet. Jeg benytter allerede google adwords, og har da også visse resultater med brug af denne type annoncer. Jeg vil dog gerne have mere "fart på". Mange hilsener Søren Bejder |
Hej Søren,
Ja det er jo et spændende spørgsmål du der stiller, men det er vel som så meget andet noget om at definere sine målgrupper og få dem bearbejdet, med hvilke fordele og udbytte de har af at bruge netop din service, som i alt salg, optimeringer, besparelser, muligheder....
Hvad med at kontakte nogle tekst forfattere/grafikere og høre hvad de har af ideer til fornuftige penge, og prøv at se om du kan få lavet den evt. brugte reklame målbar, evt. med svarkort eller noget.
//