Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords kontra Analytics

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

I nat lavede jeg et website, som jeg lancerede ca. kl 03:00 og satte op med en Adwords kampagne. I dag loggede jeg på ca. kl 12:00. Min annoncer var ikke godkendt, ingen klik, ingen visninger. Nå det kommer nok, regnede jeg med.

I analytics har jeg fået 17visit fra google (organisk),mærkeligt tænkte jeg. Jeg tjekkede lige på Google - mit site var naturligvis ikke indekseret endnu. Men jeg lage mærke til min Adwords annoncer kørte(!)?

Hvordan hænger det sammen?

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 12:31

Jeg mener jeg har prøvet det samme. Du kan komme på adwords pronto, mens indexeringen og placeringerne tager lidt ekstra tid

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 12:42

Hej igen,

Det var ikke det jeg mente. Mit sitet er ikke indekseret i Google, så de klik kan ikke komme fra organiske søgninger. Min Adwords konto har ikke nogle godkendt/aktive kampagner. Så i teorien burde de heller ikke kunne komme derfra.

Men jeg kan se at mine kampagner dukker op.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Roskilde
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 13:34

Hej Casper

Opdateringen fra Adwords til Analytics er typisk forsinket op til 24 timer, så en forklaring kan være at trafikken indtil da blot er havnet det forkerte sted? Men Analytics er da bestemt ikke fejlfritl, men lad være med at vurdere noget efter mindre end 1 dag - lad Analytics løbe lidt længere og se om det ikke retter sig ind...

Jan P. Olsen - Min virksomhed Agilitor beskæftiger sig med online marketing, Google AdWords og søgemaskineoptimering (SEO).

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 11:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Casper

Det kan tyde på at du har fået klik på dine adwords. Hvis din analytics ikke er koblet korrekt til din adwords, så vil trafikken blive registreret som organisk trafik. Det er kun hvis du får koblet den, at det optræder som adwords trafik.

SÅ det skal du skynde dig at gøre :) Så kan du langt bedre se effekten af de to vidt forskellige trafikkilder.

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:28

Det var en kimbination af mange af de nævnte ting, som gav de mærkelige resultater. Mange tak :-)

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)