Hej Jamen du har jo valgt mærket - og det mærkes vel ens uanset hvor i landet du køber det ! Er det trykket du vil tjekke inden køb ? |
ja
Hej Jamen du har jo valgt mærket - og det mærkes vel ens uanset hvor i landet du køber det ! Er det trykket du vil tjekke inden køb ? |
Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !
Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk
ja |
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
Skriv til : kennbo.grafik@gmail.com så kan vi tage det derfra ! |
det ser ud som om du befinder dig i nykøbing!! hvis det er tilfældet og du ikke har gang i kbh eller omegn så bliver det nok lidt svært! jeg har nemlig ikke mulighed (tid) til at tage til nykøbing mors! |
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
Fuldstændig korrekt- og som nævnt før i denne tråd så mener jeg ikke at afstanden er problemet da postdanmark stadig sender pakker rundt i Danmark. Jeg har kunder over hele Norden- ja også i Norge og Sverige- så det er ikke fremmed for mig. Har også skrevet at jeg ikke lige var i nærheden af Kbh. tidligere i tråden ! Kan vi da ikke finde ud af det alligevel ?? |
nej der var en grund til at jeg efterlyste noget i stor kbh og omegn og det skyldtes at jeg gerne vil kende min kommende leverandør face to face! samt at jeg gerne vil prøve tøjet og jeg vil også gerne haev mulighed for at mærke på kvaliteten af det som min leverandør forslår mig at bruge, får jeg sætter produktionen i gang! Jeg er ked af at jeg er sådan lidt firkantet for det plejer jeg normalt ikke at være! der findes bare en masse klamphuggere i din branche og det er da synd at det så går ud over andre -hvad angår mig ihvertfald- og jeg har desværre oplevet det på egen krop at have betalt 10000kr for tryk som så falmer efter første vask på 40 grader! alt i alt det er meget nemmere hvis min trykker og tøj mand lå i min baghave! så under normale omstændigheder ville jeg nok bare bede om nogle prøver! men der er andre ting som komplicere en sådan udvej! tak for din henvendelse kenn bo håber du forstår mit behov og at du af geagrafiske årsager ikke lever op til netop det, havde du nu ligget i min baghave hehe så var du at fortrække at etablere kontakt til! Mvh Omar |
Hej Omar
Det er bare helt iorden og ja der er mange klamhugger i denne branche så jeg forstår godt din begrundelse, specielt efter den oplevelse du skriver om ! Men du er altid velkommen tilbage hvis du får interesse for det ! Go´ vind fremover |
Hej Omar, Du kan ogsp prøve hos Overnite i Valby. Den ligger på Roskildvej og kører flere tilbud lige nu på tryk.
|