Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger Textil tryk i storkøbenhavn eller omegn??

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har noget arbejdstøj som jeg skal have lavet noget tryk på!! vil også lige høre om der er en der handler snickers og har mulighed for at trykke på det

husk nu det er arbejdstøj så trykket eller hvad man nu kan tilbyde skal være kraftigt og eller super kvalitet!

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 22:08

Hej Omar  min ven.

Jeg kan trykke nogle arbejds gummi hansker til dig Stick out tongue .................................................. Nej joke, bare HUSK at tage nogle som trykker selv og ikke mellemled, vi snakkes jeg ringer nå ballon ruden er istykker Big Smile

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:24

Haha LOL..

Ronnie du ringer vi bringer always for you ;-)

Jeg følger dit råd :-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 22:49

Prøv Martin fra 2M-profil, han regerer også herinde.

Han leverer til os og vi slider også ganske pænt på det ;-)

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:52

havde håbet på at folk selv ville henvende sig "med et godt tilbud til mig"

:-)

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 22:56

Ok, foretrækker dog selv at handle på anbefaling, frem for hvem der er to kr. billigere end en anden;-)

Hvis du skal have et godt tilbud, bør du nok uddybe hvad du skal bruge.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 23:06

ja men textil tryk på snickers arbejdstøj kan vel ikke specificeres meget mere!

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 23:13

Hej Omar

Jeg kan anbefale Thomas fra Tex-tryk til at løse opgaven. 

Jeg ved, at han har nogle gode forbindelser til tøjproducenter, så måske de også kan klare snickers.

Læs mere her: Tekstiltryk

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 19:19

Hej Omar 

Jeg kan sagtens klare dit problem - problemet er blot at jeg ikke lige er i nærheden af Kbh. !

Men hvis du stadig mangler en leverandør så skriv til : kennbo.grafik.@gmail.com og jeg skal give dig et tilbud du kan bruge til noget og postdanmark sender jo stadig rundt i danmark !

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:31

ja men jeg ville gerne lige se/mærke varen før køb!!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)