Dejligt at høre hvad i har at sige, sidder lige og tænker og det forskellige takker :) |
Fejl
Dejligt at høre hvad i har at sige, sidder lige og tænker og det forskellige takker :) |
Jamen så tillad mig da at komme med nogle spørgsmål. Men da vi er inden for samme branche står det dig frit for ikke at svare :) Du skriver max 16 hoteller pr server. Den billigste koster 24 kr. Det giver 384 kr for én server. Er det en virtuel server du kører? På forsiden skriver du "Ubegrænset domæneplads". Men på webhotel siden er der pladsbegrænsning? Dine betingelser bør være på dansk. Men velkommen i en hård branche...:) |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Ja der står at der max er 16 hoteller per server "del". Jeg har dedicated servere som jeg har delt ind i mindre stykker for at sikre flest mulige kunder bedste hastighed. Ja der står ubegrænset domæne plads, dette gælder dog kun privat ekspert og erhverv ekspert. Jeg er i fuld gang med at oversætte både betalings siden og betingelserne, har indset nu at det ikke dur på engelsk med en dansk host :) Tak, og tak for dit svar. |
Ok... den forstår jeg så ikke :) Hvad er en "del"? |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Altså en del så mener jeg en VPS men det er min egen dedicated jeg har delt ind i VPS stykker. |
Så fik jeg bitsne til at passe.... Du har lavet virtuelle servere som du har webhoteller på... oki :) |
Korrekt. Det finder jeg som en god idée for mig selv og især for mine kunder. |
Hej Det ligner meget meget www.gigahost.dk det kan man se i din footer på forsiden, samt fremviser du det også i din blog http://starhost.dk/blog/ i din copyright. Med venlig Hilsen Arlo |
Ekstrem meget trafik og ubegrænset plads - den holder vel ikke den dag jeg kommer med min image host der fylder 10gb og genererer 2 TB trafik om måneden? ;-) |