Hvis nu jeg gerne ville stå på offentlige steder, og uddele flyers og fortælle folk om mit produkt, hvad er reglerne så får hvor jeg må stå..?
Jeg blev lidt i tvivl om reglerne den anden dag der stod 30 forskellige politikere ved Føtex på nørrebro og uddelte flyers... Så har de fået en tilladelse fra kommunen og i givet fald hvad koster en sådan aftale?
Dem der går rundt i parker, på strøget osv, og deler flyers ud, er det overhovedet lovligt?
Ja - men kunne da være ok at ringe til politiet og spørge ?
Bare for at se hvor let/besværligt det er
Jeg har tidligere stået i indkøbs centre rundt omkring i landet, men her havde jeg betalt centret for tilladelsen/standen. Men det kunne du jo også overveje ?
Ja helt sikkert, vil prøve og kontakte politiet og tage en snak med dem.. :)
Det er bestemt og så noget jeg har overvejet kraftigt og gøre.. Jeg har allerede haft følerne lidt ude mht at stå i centre og promovere.. Ligesom at vi vil afprøve messer, og kræmmermarkeder :)
Men det kunne sku være fedt, hvis man foreksempel måtte stå ved Søerne i kbh og stoppe folk og fortælle om sin ydelse/produkt :)
Det er vist dørsaglsloven du antyder, Såvidt jeg ved må du gerne dele flyers ud på gaden til tilfældige forbipaserende, grænsen går til folks hoveddør den må du ikke røre men du må gerne smide en flyer i postkassen.
Det er vist dørsaglsloven du antyder, Såvidt jeg ved må du gerne dele flyers ud på gaden til tilfældige forbipaserende, grænsen går til folks hoveddør den må du ikke røre men du må gerne smide en flyer i postkassen.
Om det skal læses som at det gælder alle former for reklameomdeling på offentlige gade, eller kun når det er "egnet til at forstyrre den offentlige orden", skal jeg ikke gøre mig klog på :o)