Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navne skilte / gravering

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sælger i dag rustfri skilte med folie tekst som disse

Navneskilte - rustfri 

Jeg har haft nogle forespørgsler på de samme skilte, men med graveret tekst. Altså en fordybning i pladen, hvori der er lagt maling.

Hvem kan lave sådan noget og hvad koster det?

Evt. nogen der ved hvor man kan købe udstyr til sådan noget? Det skal kunne gravere plader op til A4 størrelse.

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Tilmeldt 12. Feb 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:58

Hej Rene

Jeg kan ikke hjælpe med ovenstående, men kan tilbyde skilte der er lasergraverede.

På stål "brænder" man en pasta på der bliver sort, en løsning der er utrolig slidstærk.

Jeg graverer på alt fra hundetegn over reversskilte til glas og lommelærker.

Mit firma hedder LaserGraphic, jeg har desværre ikke nogen hjemmeside endnu, men den er lige på trapperne.

Du kan hvis du er interresseret kontakte mig på mail: Salg@LaserGraphic.dk

m.v.h.

Aksel Wiberg

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 12:08

Jeg smider en mail til dig indenfor 10 minutter... og andre må selvfølgelig også gerne byde ind, både på produktionen af skiltene og på. hvilket udstyr jeg skal bruge, hvis jeg selv vil igang med at gravere skiltene.

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 08:17

Jeg har fået en aftale i stand med et ejendomsselskab, hvor jeg skal levere rustfri, graverede plader til dem, så nu er jeg lidt hooked på selv at lave skiltene i stedet for at få en underlevarandør til at lave dem for mig.

Nogle der ved hvor man kan købe en maskine der kan gravere som dette, hvad det koster og hvem jeg skal tage kontakt til?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)