Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kontrakt / Abm ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer..

Jeg har et par spørgsmål..

1: Må jeg som forhandler, lave et abm/kontrakt til mine kunder,som binder dem til at købe en vare hver måned ? Jeg vil i den forbindelse kunne gøre varen billigere ind normalt.

2: Hvad er reglerne for at bruge en mail-liste i en anden butik,hvis jeg f.eks købte en web-shop med en mail liste, må jeg så importere den liste over til en anden web-shop,og bruge den der? Jeg vil selvfølgelig lukke den eksisternde shop. (De to butikker vil selvfølgelig sælge de samme vare )

-Martin

Fra København
Tilmeldt 9. Jun 09
Skrevet kl. 12:45

Hvorfor kommer mit indlæg ikke frem ?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:58

Hej Martin

Ja du kan godt lave et slags abonnement, hvor kunden hver måned køber x-antal varer.

Klart at kunden skal acceptere en sådan aftale.

Vedr. mailadresserne, er jeg usikker, men ville mene at de tilhører oprindelig shop, og at der også muligvis der er blevet oplyst om at kundens oplysninger ikke vil blive vidergivet til 3-part. Man kunne vel sende en mail ud om at shoppen er blevet overtaget, og om kunden ønsker at fortsætte nyhedsmailen. Dette ville da også være den pæneste måde at gøre det på.

Mvh

Jesper

Fra København
Tilmeldt 9. Jun 09
Skrevet kl. 13:21

Hej Jesper

Mange tak for svaret.

Ja det kræver selfølgelig at kunne er med på aftalen om et abm.

Jeg havde osse tænkt, at det ville være bedst, at informere kunderne om: "butikken er blevet opkøbt af den anden butik. Og som du siger, spørge om de stadig ønsker at modtage nyheds mails.. må lige undersøge, om den nuværende ejer, har oplyst om at deres kundernes info ikke vil blive viderer til 3 part. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)