Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.fairplay.nu

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 4. Oct 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Jeg har overtaget siden www.fairplay.nu og har brugt lidt tid på at rette div småting.

Jeg vil sætte enorm stor pris på at få noget feedback. Der er masser af besøgende, men konverteringsgraden er ikke ligefrem opløftende - så HJÆLP MIG !! - giv mig gerne Jeres uforbeholdne mening om siden og om legetøjet.

Jeg har selv nogle ideer til flere forbedringer, men har svært ved at vurdere hvor min tid er bedst brugt, så det vil være en rigtig dejlig hjælp hvis I kan fortælle mig hvad der er "show stoppere" på siden og hvad der bare er "skønhedsfejl".

Tak for Jeres hjælp - og ha' en rigtig sjov dag :-)

Mvh Mira

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:39

Da jeg så navnet tænkte jeg med det samme noget med fairplay (fodbold)

Synes du skal ændre knapperne Tilføj i kurv og informationer, de er for smalle og teksten  bliver bare presset sammen.

Skift skrifttype i banneret øverst på siden, er svært at læse.

Under Om fairplay, kom med noget tekst om hvem du/i er.. ikke bare hvad i mener...

Hvad med nogle billeder også under om os? Øger om troværdigheden..

Håber du kan bruge det til noget.

mvh Jan Elmar

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:49

Det her er min kritik. Jeg er ikke ekspert - jeg fortæller bare hvad jeg selv tænker. :-)

Mærkeligt logo.

Det er ikke nogen side der får mig til at sige wow flot, men den skal selvfølgelig også bare sælge en masse produkter :-).Siden virker meget rodet. Tror faktisk det er det banner som du har til at køre, som forvirre mig - lav dine annoncer, så man kan se det er en annonce.

Du skal have en tekst på forsiden der beskriver kort og præcist hvad fair trade er (det virker som om det er ret væsentligt for dig). Der gik mange klik før jeg vandt ud af det i hvert fald, og helt tilfældigt endda.

Jeg har aldrig været fan af oscommerce shopløsningerne, syntes man skal klikke rigtig meget for at opnå rigtig lidt. Brugeren skal generelt lave for meget arbejde, for at få lov til at købe noget. Men man får vel de næppe til at skifte til en anden løsning?

Understregning under links ville være rart.

Hvis folk ikke køber noget, så er det vel de forkerte folk du får ind på hjemmesiden via adwords/søgemaskinerne, eller hvordan du nu markedsføre dig. Det kunne være du skulle se på det. Lav en konkurrence, og bed brugeren svare på hvorfor de klikkede sig derind.

Jeg har et spørgsmål. Når folk handler hos dig, køber de så typisk mange eller få ting af gangen?

Håber det kunne bruges.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:50

Hejsa.

Det er en okay standard hjemmeside du har, uden Waauw effekten på mig.

Den top skrft er ikke naturlig læselig - altså man læser derfor ikke budskabet.

Grunden til at den ikke siger Wauw er, fordi forsiden fokusere så meget på salg, ligesom alle andre webshops, og dette skaber ikke et unikt image for mig. Så går jeg heller i BR for der leger de med børn - det er deres image, hvad skal dit være ?

Nu er jeg selv en stolt farmand, og det jeg tænder på er :

Legetøj Sikkerhed
Alt legetøj fra www.fairplay.nu er sikkerhedstestet efter internationale standarder, CE testet og EN71 testet som reglerne forskriver i ” Europæiske Legetøj sikkerhedsstandarder”.

Alle vore produkter er naturligvis CE- godkendte, hvilket vil sige, at de alle er testet for brændbarhed og giftige farvestoffer. Legetøj til børn under 3 år er ligeledes testet for smådele.

Alle produkter opfylder CE-godkendelsen og er selvfølgelig er uden PVC og phthalaterer.
Se på det forskellige legetøj, hvad aldersgruppe legetøjet er produceret til.

Hvis denne tekst var skrevet mere i uformel tone, blandet med nogle produkt billeder, så vil du brave ud med et image som jeg kan relatere til. Så vil jeg være nysgerrig efter at se dine produkter yderligere.

Men jeg syntes at det er super sejt at dig, at starte op med din butik.

/Glenn

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:01

er du sikker på der er mange besøgene der er relevante har du google analyse eller andet , der siger de komme ind med de rigtige ord ?

jeg prøvet at købe en vare og ville vælge en anden da det var et fejl køb , med kunne ikke slette den , så jeg forstår da godt folk går videre til en anden shops

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 00:21

Hej Mira,

Jeg stødte på et teknisk problem. Hvis jeg klikker ind på et varekort (som f.eks. det her) og trykker på "tilføj til kurv"-knappen, ender jeg i stedet på siden med udvidet søgning. Min vare bliver ikke lagt i kurven. Lægger jeg en vare i kurven fra forsiden, virker det fint.

(Testet på Windows-maskine med Firefox 3 og Internet Explorer 7).

Og så bemærkede jeg også, at "tilføj til kurv"-knappen ligger meget langt nede af siden. Jeg skal scrolle for at finde den. Den kan måske flyttes højere op?

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 07
Skrevet kl. 10:41

Tusind tak for alle jeres gode kommentarer.

Den tekniske fejl er nu rettet - tak for det! Det ville bestemt ha' kostet mange kunder, så det var dejligt at få den ud af verden med det samme - det var desværre mig selv der havde været lidt for grundig med optimering af koden :-(

Jeg har selv haft mange af de samme tanker som i er inde på, så det er rigtig dejligt at høre at det er det samme i lægger mærke til - så er det jo bare at knokle derudaf for at få rettet op på det hele :-)

Hvis der er flere der har kommentarer er de MEGET velkomne! Også gerne til produkter, priser udvalg etc.

Med ønsket om en sjov dag til Jer alle

Mira

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 07
Skrevet kl. 14:35

Så har jeg fået lavet et  forsidebanner  - hvad synes I om det?

Håber I har tid til at gi' lidt feedback, da jeg selv´har fået set mig blind.....

Mvh Mira

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)