Jeg ønsker og arbejde selvstændig hjemmefra og derfor spørger jeg jer om i har nogen gode hjemmesider eller nogen steder hvor de netop søger folk til at arbejde hjemmefra.
Helst noget hvor jeg skal sælge et produkt videre og så tjene penge den vej fra, ved godt at det snart er sengetid men har i lige overskud til at svare mig her ? :D Tak!!! :)
Affiliate marketing kunne også være en mulighed. Her er den eneste omkostning at have en hjemmeside (9,- om måneden) hvor du kan henvise dine besøgende til de produkter du vælger at skrive om.
Ud over dette kræver det (som alt andet) at du er villig til at bruge en masse tid. Tiden skal bl.a. bruges på at lære hvordan du vælger et godt emne, lære at skrive gode artikler, får markedsført din hjemmeside og i sidste ende hvordan du får sendt dine besøgende videre med et "mind-set" hvor de klar til at købe.
Personligt ser jeg affiliate marketing som en af de bedste måder at komme i gang som nybegynder. Der er ingen risiko og omkostningerne i kroner og øre er minimal.
Lav din egen hjemmeside med WordPress. Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...