Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Live support i webshop

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

Nu har du kørt med det en måneds tid. Hvad er dine erfaringer?

Vi står selv i samme situation og synes derfor det var spændende at høre jeres erfaringer.

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 19:34

jeg bruger også livezilla på min shop www.seastars.dk har gjort det knap 4 måneder nu, og jeg har ingen problemer haft med det. dog er det slet slet ikke så mange kunder der bruger det som man kunne ønske, jeg er næsten online altid (logger automatisk på når computeren er tændt)

min er også rettet til dansk, har også rettet lidt på designet i photoshop..

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:40

Jeg synes at Live Chat support er genialt. Du kan bruge det til utrolig mange ting. Den mest indlysende er den gode kundeservice. Folk skal bare klikke på et billede og tale direkte med firmaet. Billigere (gratis) end telefonen, du kan gemme hele samtalen på en fil, du behøver ikke maile frem og tilbage, folk kan være anonyme og svine dit produkt til(hvis de ønsker dette). Mange bryder sig ikke om at klage og vil hellere opsige deres abonnement.

Med chatten har du stadig chancen for at rette op eventuelle fejl INDEN du mister kunden.

Derudover signaler du at du bare ER DER for din kunder maksimalt. Vi holder åbent i vores chat 3 timer per dag

Vi bruger Live Helper, de er billige men chatten loader ret langsomt og kan kun tale engelsk. LivePerson er en del dyrere med kan tale dansk.

Nu skal jeg have flyttet min side over på en Wordpres platform og vil prøve mig med Meebo som er et gratis chat plugin. Ellers glæder jeg mig at se hvad Google Wave kan

Live Chat er kæmpe i USA. Landet der går så meget op i god service. Det kan vi lære noget af

Derudover er det kanon til at markedsføre sig selv med. Vi giver ultimativ service. Vi gør ALT hvad der er teknisk muligt.

Programmet kører jo bare i baggrunden mens du arbejder. Så spørgsmålet er vel ikke om man skal, men mere om hvorfor man ikke skal ?

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:17

De fordele jeg ser er hovedsageligt

1. Kunden føler sig ikke forpligtet på samme måde som et telefonopkald.

2. Kunden kan få rådgivning selvom han/hun sidder på sin arbejdsplads og handler i sin arbejdstid(dem er der rigtig mange af, og dem misser vi med et tlf. opkald)

3. Alt hvad der bliver skrevet kan gemmes, så man undgår tvivlsspørgsmål. 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:38

Præcis Martin. Jeg har lagt mine 3 timers support således at folk lige kan nå at skrive lidt på arbejdet, og hvis de ikke kan skrive fra arbejdet, kan de lige nå det, når de kommer hjem. Altså fra 15.30 til 18.30.

Jeg forstår ikke at man ikke gør det

Jeg overvejer at starte et service bureau der håndterer chatten for firmaerne. Men har drøntravlt med andre ting.

Jeg tror dog virkelig at live chat er kommet for at blive meget større, når folk ser hva det kan, udover de her nævnte ting

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 22:46

movement:

Præcis Martin. Jeg har lagt mine 3 timers support således at folk lige kan nå at skrive lidt på arbejdet, og hvis de ikke kan skrive fra arbejdet, kan de lige nå det, når de kommer hjem. Altså fra 15.30 til 18.30.

Jeg forstår ikke at man ikke gør det

Jeg overvejer at starte et service bureau der håndterer chatten for firmaerne. Men har drøntravlt med andre ting.

Jeg tror dog virkelig at live chat er kommet for at blive meget større, når folk ser hva det kan, udover de her nævnte ting

Ang opstart af service virksomhed det jo rimeligt svært jo, så skal du ligesom have adgang til alle virksomheders data.

Og hvordan har du tænkt dig at yde servicen, har selv i tankerne at starte noget lign op.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:57

De mest seriøse firmaer har fuldstændigt klarlagte standard procedurer for hvad de gør i tilfælde af kunde reklamationer. De ved godt hvad der bliver klaget over. Det får du at vide, og får også løsningen. Lige så simpelt som udliciteret telefon support.

Jeg orker det ikke , de næste 3 måneder at lave andet end jeg laver nu. Men hvis du er sulten og har viden og /eller kontakter, kan du godt sende mig en PB , så kan vi se på det

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 23:06

Hej Movement

Du har ret, du har spærret PB.

Jeg kan kontaktes på mecci@live.dk som bruges som msn også.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:13

Jeg har prøvet at åbne PB snart 20 gange nu, plus at jeg heller ikke kan uploade en avatar. Pænt irriterende.

Men jeg skriver lige hurtigt til din mail

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 18:12

Martin Tygsen:

Hej Rene

Nu har du kørt med det en måneds tid. Hvad er dine erfaringer?

Vi står selv i samme situation og synes derfor det var spændende at høre jeres erfaringer.

Hej Martin.

Jeg har nu brugt systemet i en periode, og jeg er 100% sikker på at jeg IKKE skal af med det (eller tilsvarende) system igen.

Det bliver ikke brugt overdrevent meget, da folk er en anelse tilbageholdende, men dem der bruger det tager positivt imod det.

Jeg er online måske 40-50 timer om ugen, så der er rig mulighed for at få fat i mig.

Jjeg mener ikke systemet er ret brugbart, hvis man kun er online nogle få timer om ugen, slet ikke hvis man harmange tilbagevendende kunder.

Jeg har hjulpet både eksisterende og nye kunder og jeg har også fået gennemført salg som jeg sikkert ikke ville have fået, hvis ikke folk kunne få et hurtigt svar.

Desuden kan jeg 'live' se hvad folk har søgt på via Google, hvad de søger på på mit site og hvordan de navigerer (i real-time), og det giver et godt billede af hvordan folk bruger sitet og er meget lærerigt.

F.eks. har jeg ikke ikke "nummerplade til cykelholder" men jeg sælger "nummerplade holder"

Så ved at se hvad folk har søgt på kan jeg nu ekskludere "cykel" som søgeord i mine Adwords kampagner  (Dette er ikke noget jeg ikke kunne få at vide i mit statistik program, men jeg kan godt lide at se hvordan folk bevæger sig rundt på sitet real-time mm)

Jeg kan kun anbefale at få det (eller tilsvarende) implementeret. Jeg har selv brugt det som kunde ved Telmore og jeg synes også det er en lækker feature, når jeg sidder på den 'anden side' af disken ;-)

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)