Hej Rene
Nu har du kørt med det en måneds tid. Hvad er dine erfaringer?
Vi står selv i samme situation og synes derfor det var spændende at høre jeres erfaringer.
Hej Martin.
Jeg har nu brugt systemet i en periode, og jeg er 100% sikker på at jeg IKKE skal af med det (eller tilsvarende) system igen.
Det bliver ikke brugt overdrevent meget, da folk er en anelse tilbageholdende, men dem der bruger det tager positivt imod det.
Jeg er online måske 40-50 timer om ugen, så der er rig mulighed for at få fat i mig.
Jjeg mener ikke systemet er ret brugbart, hvis man kun er online nogle få timer om ugen, slet ikke hvis man harmange tilbagevendende kunder.
Jeg har hjulpet både eksisterende og nye kunder og jeg har også fået gennemført salg som jeg sikkert ikke ville have fået, hvis ikke folk kunne få et hurtigt svar.
Desuden kan jeg 'live' se hvad folk har søgt på via Google, hvad de søger på på mit site og hvordan de navigerer (i real-time), og det giver et godt billede af hvordan folk bruger sitet og er meget lærerigt.
F.eks. har jeg ikke ikke "nummerplade til cykelholder" men jeg sælger "nummerplade holder"
Så ved at se hvad folk har søgt på kan jeg nu ekskludere "cykel" som søgeord i mine Adwords kampagner (Dette er ikke noget jeg ikke kunne få at vide i mit statistik program, men jeg kan godt lide at se hvordan folk bevæger sig rundt på sitet real-time mm)
Jeg kan kun anbefale at få det (eller tilsvarende) implementeret. Jeg har selv brugt det som kunde ved Telmore og jeg synes også det er en lækker feature, når jeg sidder på den 'anden side' af disken ;-)