Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et godt tip - bedre billeder

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 03:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er for nylig begyndt at tænke meget over produktbilleder på vores shop. Vi kan jo alle blive enige om at gode produktbilleder er rigtig vigtigt i ens markedsføring. Men 95% af alle shops viser deres produktbilleder fritlagt på fx hvid baggrund. Jeg er begyndt at bide mærke i at produktbilleder altså virker laaangt mere overbevisende hvis der bliver gjort lidt mere ud af det. Det kan enten være at fotografere produktet i en relevant situation. Fx hvis du sælger sadler til heste, så smid da sadlen på en hest og fotografer den med en glad pige der står og ser begejstret ud :)

Det kan også være en ide at supplere med lidt grafik. Se fx nedenstående eksempel, og lad mig høre hvilke billede der får produktet til at se mest appetitligt ud?

Klassisk produktvisning som vi kender den. Ja cykelen ser fed ud, men se nu hvad der sker når der gøres lidt ekstra ud af det:

Har du det på samme måde som mig, så er du helt sikkert blevet mere imponeret af dette eksempel :)

Ovenstående eksempel - og flere andre - har overbevist mig om at vi på aaimport.dk skal til at gøre meget meget meget mere ud af produktvisningerne. Der skal simpelthen knipses en masse nye billeder, og så skal vi finde en grafiker til at sætte det hele sammen.

Hilsen Morten

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 03:15
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 03:30

Hej Casper.

Nå ja - man kan jo altid diskutere hvad der er god smag Stick out tongue, men det skal vel også tilpasses målgruppen etc. Man vil da nok også irritere nogen, der hellere bare vil se almindelige billeder. De skal da også være der.

jeg synes dit eksempel er alletiders, og med til at underbygge min pointe. Selvom jeg ville have stukket bamserne i favnen på en sød 6-årig pige, eller en nybagt familie....

Hilsen Morten 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)