- hvad jeg er (var) på udkig efter, er : - specifikt input på, hvad der begrunder forskellene imellem google og msn - alt det generelle, det er der jo mange der kan. - så, lad os lukke tråden her - jeg kigger nogle andre steder - ... og, med inspiration fra andre debatter i dette forum - synes dette at være det mest konstruktive - fremfor at tolke/vurdere på, hvad forfatteren måtte mene i en skreven tekst - til dette formål er dette forum ikke så velegnet - fordi, vi har alle vores egen model af verden, og finder netop dét, vi tror vi leder efter - og - til dig Claus - thanx for positiv attitude - anyways enjoy dann s. |
SEO - ... MSN ... ? - Hvordan pokker rate´r den ...??

|

hejsa til den innovative - jeg hár fået placeret adskillige søge-ords-kombinationer som er ´nemme´, og som fint ranker med en placering som nr. 1-5 uden at have været nødt til at lave SEO-spidsfindigheder - både google/msn/yahoo - no problemos - enten fordi det er søgeords-kombinationer som er lidt ualmindelige - fex mit eget navn ´dann sommer´ - ret simpel mht. seo, fordi det er en lidt usædvanlig ord-sammensætning - eller, blot fordi konkurrencen pt. er knap så hård på specifikke søgeordskombinationer, fex ´erhvervscoaching´ - også ret simpel, fordi der ikke er så mange der er begyndt at konkurrere hårdt på dette søgeord - endnu ... - så, den krævede blot at jeg fik lavet tilstrækkeligt med back-links,´poleret´ på teksten i title-tag og descr-tag, og finpudset tekst-indholdet på siderne - derfor finder jeg det lidt besynderligt, at der netop på fex ´personlig coaching´ er så stor forskel imellem google og msn - besvarer det dit spørgsmål ? |