Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fradrag for dobbelt husførelse / befordring

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Århus København er faktisk lige på kanten i og med at man kan komme frem og tilbage på 3 timer men det afhænger af arbejdsdagens længde. Men jo jeg ville klart betragte det som ok i modsætning til Odense - København hvor der ligger klare afgørelser

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 23:22

Hej Bent,

For det ikke skal være løgn har jeg taget Århus -> København og retur København -> Århus i dag. Nu sidder jeg så i toget på vej mod København (ankomst 02:36, tror jeg). Jeg er ikke helt klar over hvad du mener med Odense. Skal man tage Odense som befordringsfradrag og vel i så fald en bedre økonomisk aftale, så det giver vel ingen mening for Staten at tvinge dette igennem - eller hvad?

Altså. Hvis nu jeg rejste København <-> Odense, så ville Staten 'tvinge' mig til at tage befordringsfradraget i stedet for det mindre fradrag for dobbelthusførelse?

// Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 14:09

Forudsætningen for at du kan få fradrag for dobbelt husførelse er at du har dobbelt husførelse. Dvs. en bolig ved arbejdsstedet. Det vi taler om her er derfor rejsereglerne. Det jeg taler om er hvilke afstande Skat normalt vil anerkende i forhold til fradrag for rejseudgifter

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)