Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Antal millionærer i verden

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder og skal bruge en oversigt over antal millionærer i verden, fordelt på lande.

Jeg har brugt en del tid på at finde valide data, men indtil videre er det ikke lykkedes - derfor ter jeg nu til mit netværk.

Er der nogen herinde, der kender et sted, hvor jeg kan finde ordentlige, valide data om, hvor mange millionærer der findes i verden (på landeniveau)?

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 10:58

Hvad definition har du på milionærer?

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Fra  catch! Skrevet kl. 10:59

Frank Hellerup Madsen:
Du har sikkert allerede været forbi dem, men der er lidt data her.

Havde ikke lige set de to specifikke artikler, men takker alligevel. Desværre har den økonomiske krise jo lidt sat sit spor, og så er tal fra 2006 nok ikke helt så gældende længere Smile

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:00

Michael Kjeldsen:

Havde ikke lige set de to specifikke artikler, men takker alligevel. Desværre har den økonomiske krise jo lidt sat sit spor, og så er tal fra 2006 nok ikke helt så gældende længere Smile

I al økonomisk analyse må man gøre sig nogle antagelser. Hvis du nu bare antager, at de alle havde deres penge liggende i kontanter, kan du godt bruge tallene alligevel. Smile

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Fra  catch! Skrevet kl. 11:05

Her definerer jeg en millionær, som en der omregnet ejer 1.000.000+ i USD ($)

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Fra  catch! Skrevet kl. 11:05

Frank Hellerup Madsen:
I al økonomisk analyse må man gøre sig nogle antagelser. Hvis du nu bare antager, at de alle havde deres penge liggende i kontanter, kan du godt bruge tallene alligevel. Smile

True... :-)

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:18
Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Fra  catch! Skrevet kl. 11:26

Brainstorming:
ikke noget koldt data, men et meget tankevækkende værktøj.

Nok lidt populistisk - og man kan i øvrigt ikke komme højere end nr. 107,565 :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)