Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tæsk til http://www.it-fjernundervisning.dk/

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 50
Fra  Scient Data Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Jeg har fået lagt nyt design på mit site http://www.it-fjernundervisning.dk/, men syntes ikke det sælger så godt som det plejer.

Vil I ikke være søde at give det nogle tæsk - både på det grafiske, men også på brugervenlighed og indhold.

Glæder mig til at høre fra jer og på forhånd tak-

/Thor

VBA, Office, ASP.NET og XSL fjernundervisningskurser - www.it-fjernundervisning.dk

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 09:21

Hej Thor

For det første jeg har utroligt svært ved at finde ud af hvad jeg reelt skal se på som det første på siden (mine øjne flakker rundt fordi der er så mange fremtrædende elementer).

Øjne på hjemmesider er ikke noget af det bedste når de er steder, som man egentligt ikke skal bruge til noget. Mennesker vil altid kigge ind i øjne, og derfor afleder du opmærksomheden på det reelle indhold med det.

Du skal også have et link i menuen til forsiden - det er ikke alle der finder det naturligt at klikke på logoet for at gå til forsiden.

På kontaktsiden skal du også have alternative kontaktformer - skriv din e-mail direkte (evt. lav en ny e-mail som gerne må modtage lidt spam engang imellem) og eventuelt telefon. Det giver en god personlig indflydelse at der allerede er et billede af dig og info - det sidste kommer med de alternative kontaktmetoder fordi:

1. Det virker så underligt "lukket" at du ikke har tiltro til, at brugere må se din e-mail direkte. Så tilbyd både form, og direkte kontakt.
  2. Der er mange der gerne vil have en kopi af e-mailen på deres egen computer i deres foretrukne mailprogram - det får de ikke ved en kontaktform. De kan ligeledes ikke vedhæfte filer eller bruge deres egen signatur og egen syntaksindstillinger.

Jeg kan rigtigt godt lide, at du har lavet en lille indledning til hver enkel kursusbeskrivelse - det giver et hurtigt indtryk af, hvad der vil blive gennemgået uden man behøver at læse sig igennem en halv roman af tekst :o)

Fjern de Google Ads. De henviser jo faktisk til dine konkurrenter og leder derfor kunderne væk fra dig! Når man sælger et produkt ser jeg det også som useriøst, at man prøver at tjene penge på reklamer (+ at de jo som sagt leder kunderne væk til dine konkurrenter!). Reklamer på en sådan side, der sælger en service opfatter jeg som et desperat forsøg på at få lidt penge ud af en service der måske ikke kører så godt. Nej, det er jo, efter min opfattelse ikke noget problem hos dig eftersom du siger at du har haft godt gang i salget, men sådan vil jeg opfatte det.

Jeg kan se, at du har Analytics på siden - er dine besøgstal faldet, eller ligger de som de plejer (fra før du skiftede design?).

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jun 08
Fra  Scient Data Skrevet kl. 12:32

Tusind tak for din feedback.
Jeg har implementeret det meste og lagt det på sitet!

Du spørger til antal besøgende og hvis jeg sammenligner de sidste 30 dage, med tilsvarende 30 dage sidste år, så har jeg nu 44% flere besøgende, så besøgstallet er steget uden salget er fulgt med.

VBA, Office, ASP.NET og XSL fjernundervisningskurser - www.it-fjernundervisning.dk

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 13:21

Hej Thor,

Jeg var inde og se på din side. Her ville jeg prøve at se din demo. Men den sender mig ikke til en ny side, når jeg er logget ind. Den skriver godt nok godkendt, men fjerner password, som om det var forkert. Der gik langtid inden jeg kunne komme videre og se noget.

Måske du skal se på den del. Det virker ikke intuitivt Wink

Jeg gik ikke videre, fordi jeg nu tabte interessen. Ellers synes jeg siden er flot.

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jun 08
Fra  Scient Data Skrevet kl. 13:34

Ja, det må jeg kigge på. Klikker du på login fra en kursusside (også demokurset) kommer du tilbage til den side du var på, men gør du det fra forsiden gør sitet som du fortæller.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 13:47

Jeg tænkte som det første; hvad sælger han?

Der gik 40-50 sek inden jeg opdagede hvad man rent faktisk kunne købe.

Jeg ville nok i boksen hvor du informerer om de 15% skrive noget om hvad man kan købe alla: Køb it undervisning i mange kendte programmer, du lærer at bruge og udnytte alle funktionerne i dine programmer og du kan modtage undervisningen uanset hvor du befinder dig i verdenen. Gennemfører du inden 3 måneder kan du spare 15% på prisen. 

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jun 08
Fra  Scient Data Skrevet kl. 09:06

Tak Jonas,
Du har helt ret - jeg vil se om jeg kan trimme forsiden lidt i den retning.

/Thor

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 03:50

Mine tanker

Satme godt. Jeg får det hele med på forsiden
- Hvem (thor østergaard, billede og familiefar)
- Hvad (IT kurser i VBA, ASP.NET)
- Hvor (IT Fjernundervisning)

Mangler:
Et IT Kursus er udefinerbart. Du oplyser indhold og pris for de enkelte kruser, men ikke længden eller hvordan det nu måles?

Dit titel tag er ens på alle/mange af siderne. Har du overhovedet taget søgemaskineoptimering med i overvejelserne, da du byggede dit nye website?

Der er meget indhold. Personligt kunne jeg godt tænke mig en menustruktur som er mere fast, en som man kan klikke sig ind på uanset hvor man er på sitet. Når jeg står på CMS, vil jeg gerne kunne hoppe til Excel med det samme.

Håber det kunne bruges.

BTW. er der nogle sider som IKKE har et billede af dig selv på :-)

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 07:01

Den første ting som falder i øjnene er at din menu er højrestillet!! hvorfor.. ??? Der er da ingen som læser fra højre mod venstre;)

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jun 08
Fra  Scient Data Skrevet kl. 08:36

@Casper
Takker mange gange for feedback.

Det er lidt svært med længden på kurserne - det er helt op til den enkelte kursist, men det er noget jeg ofte bliver spurgt om, så det kan være jeg skal skrive noget mere om det...

Det er nu kun 5-6 sider, der har samme titletag og med 75% trafik fra søgemaskinerne er det vel ikke helt galt?

Navigationen nede fra det enkelte kursus ser ud som den gør ud fra en betragtning om at en kursist på Excel VBA nok ikke har det store behov for at hoppe til Access 2007 grundlæggende.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)