Hej, Vil I ikke være søde at give det nogle tæsk - både på det grafiske, men også på brugervenlighed og indhold. Glæder mig til at høre fra jer og på forhånd tak-
/Thor |
Hej Thor
For det første jeg har utroligt svært ved at finde ud af hvad jeg reelt skal se på som det første på siden (mine øjne flakker rundt fordi der er så mange fremtrædende elementer).
Øjne på hjemmesider er ikke noget af det bedste når de er steder, som man egentligt ikke skal bruge til noget. Mennesker vil altid kigge ind i øjne, og derfor afleder du opmærksomheden på det reelle indhold med det.
Du skal også have et link i menuen til forsiden - det er ikke alle der finder det naturligt at klikke på logoet for at gå til forsiden.
På kontaktsiden skal du også have alternative kontaktformer - skriv din e-mail direkte (evt. lav en ny e-mail som gerne må modtage lidt spam engang imellem) og eventuelt telefon. Det giver en god personlig indflydelse at der allerede er et billede af dig og info - det sidste kommer med de alternative kontaktmetoder fordi:
- Det virker så underligt "lukket" at du ikke har tiltro til, at brugere må se din e-mail direkte. Så tilbyd både form, og direkte kontakt.
- Der er mange der gerne vil have en kopi af e-mailen på deres egen computer i deres foretrukne mailprogram - det får de ikke ved en kontaktform. De kan ligeledes ikke vedhæfte filer eller bruge deres egen signatur og egen syntaksindstillinger.
Jeg kan rigtigt godt lide, at du har lavet en lille indledning til hver enkel kursusbeskrivelse - det giver et hurtigt indtryk af, hvad der vil blive gennemgået uden man behøver at læse sig igennem en halv roman af tekst :o)
Fjern de Google Ads. De henviser jo faktisk til dine konkurrenter og leder derfor kunderne væk fra dig! Når man sælger et produkt ser jeg det også som useriøst, at man prøver at tjene penge på reklamer (+ at de jo som sagt leder kunderne væk til dine konkurrenter!). Reklamer på en sådan side, der sælger en service opfatter jeg som et desperat forsøg på at få lidt penge ud af en service der måske ikke kører så godt. Nej, det er jo, efter min opfattelse ikke noget problem hos dig eftersom du siger at du har haft godt gang i salget, men sådan vil jeg opfatte det.
Jeg kan se, at du har Analytics på siden - er dine besøgstal faldet, eller ligger de som de plejer (fra før du skiftede design?).