Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webhost fpr erotik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

kender i en webhost der siger ok til erotisk materiale til en ok pris?

eller kan det betale sig at få en server selv, hvad kræver sådan en webhost af forbindelse :/

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:38

Kontakt mig på mmc@specialhosting.dk eller 41 28 28 08 så skal vi nok finde ud af noget til dig :)

Mht. at få en server selv så fungerer det typisk ved at du lejer den af et hostingselskab (os) og vi sørger så for forbindelse osv. til dig ... det er normalt ikke noget man selv "lige" laver og slet ikke i din branche :o)

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 06:15
De fleste udbydere har ikke noget problem med erotiske sider hvis det gælder serverløsninger, når blot det holder sig på den rette side af loven. Ved webhosting på delte servere forholder det sig ofte anderledes, men hvor vidt den ene eller den anden løsning er den rette for dig afhænger af de nærmere forhold (en eller flere sider, hvor meget data, hvor meget trafik etc.).
Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 08:58

Sune Christesen

Oki på den måde ja jeg har altid kun set på delte servere :)
Jeg ved slet ikke hvad mine behov er da det kun er en ide til en side jeg har fået og har siden men ingen host :P
og så så jeg en masse hamrende dyre steder til det :D og så tænkte jeg om det kunne gøres billigere hos andre eller en selv da jeg har fiber net.

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:02

Tillader Servage ikke hosting af stort set alting?

Jeg vil generelt ikke anbefale dem som host pga. langsomme svartider og især databaser, men de er i hvert fald billige, så du kan teste din idé uden de store investeringer.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)