Jeg ejer nyhedsmediet www. MusicUpdates.dk.. Jeg er meget interesseret fortiden i, at markedsføre mit medie, så vi kan få en masse trafik, udover den sædvanlige på 200 besøg dagligt cirka..
Nogle idéer til, hvordan jeg, uden at bruge for mange penge, får mere trafik til mit medie?
Du kan arbejde med noget linkbuilding, enten kan du selv gøre det, eller du kan også lade mig. Grundlæggende og forsimplet, vil flere indgående links, betyder du ranker højere i Google.
Du kan arbejde med noget linkbuilding, enten kan du selv gøre det, eller du kan også lade mig. Grundlæggende og forsimplet, vil flere indgående links, betyder du ranker højere i Google.
Du har selv mulighed for at gå ind og oprette dig i alle linkkatalogerne. Du kan se en liste midt på min side. Det er helt gratis :-). Det eneste der koster noget, er hvis jeg skal gøre det for folk.
Du har selv mulighed for at gå ind og oprette dig i alle linkkatalogerne. Du kan se en liste midt på min side. Det er helt gratis :-). Det eneste der koster noget, er hvis jeg skal gøre det for folk.
Med venlig hilsen Casper Schneider
Jeg har bare ikke tålmodighed til at oprette mig så mange steder :D men må vel bare tage lidt af gangen (: