Genialt. Så er det økonomiske incitament jo pludseligt meget mere interessant. Men afgiften får man vel først tilbage når cd´erne er brugt??
Jeg ville gerne købe cd´er med tryk men jeg får jo brug for forskellige ''forsider'' alt afhængig af hvilke firma jeg skal lave præsentationer til. Har du et forslag til hvordan jeg finder en løsning til det?? Er det bedste at købe et eller andet label kit og så selv lave dem?? Og i så fald har du kendskab til noget du kan anbefale??
Med venlig hilsen
Morten Andersen
Du kan oprette dig hos copydan og få et kundenummer, som kan oplyses ved bestilling af cd''er og dermed bliver afgiften ikke opkrævet.
Med hensyn til print på cd''er........
Hvis det ikke drejer sig om oplag på flere tusinde styk kan du overveje en printer der kan printe på cd''er og så købe cd''er med printbar overflade. De er ikke mange ører dyrere end de "normale" og giver, efter min mening, et godt resultat.
Hvis du er interesseret i at se en prøve på nogle af de cd''er jeg har printet med min løsning er du velkommen til at smide mig en pm.
Jeg har også kontaktoplysninger til en god distributør af medier, hvis det skulle have interesse.
Slutteligt kan jeg da også tilbyde dig at forestå trykning og distribution af cd''er.