Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

amaprof portal mangler...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Sep 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne åbne en portal, hvor man kan bytte varer(særlige varer)

Det skal være med medlemsskab og oprettelse af profil og en mdl betaling. Den enkelte profil skal kunne uploade min. 20 billeder.

Det skal være muligt for profilerne at være anonyme samt at kommunikere på mail til hinanden.

Det skal kunne annonceres på sitet.

Spørgsmålet; HVORDAN?? Jeg VED at siden mangler - og at vi er mange som kunne bruge den - både i DK og udenlands. Men jeg har desværre ikke forstand på at bygge på nettet!

Er der en klog mand eller kvinde derude, som kort; eller langt - kan fortælle om mulighederne? (økonomisk - jeg er desværre ikke rig endnu) Hvad kræver det er lave en større portal? Og hvem/hvad skal jeg have fat i? Eller er det evt. mere fordelagtigt at videresælge idéen til en etableret forretning, hvis man ikke selv er webhåndværker...

Håber på godt svar;-) Takker

Martina

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:11

Hej Martina

Er det noget á la ABSI?

Michael

Tilmeldt 20. Sep 09
Skrevet kl. 14:41

Hej Michael,

Tak for interessen.

Nej, det er noget mere profilorienteret - hvor man har mulighed for at vise sine varer frem, til en større målgruppe. Det er mellem privat personer og ikke virksomheder. De skal bytte varer indenfor en særlig niche og ikke bare varer generelt;-) Der er vigtigt at de kan kommunikere over mail eller postsystem, når byttevilkår osv skal handles på plads.

Giver det mening?

Venlige tanker, Martina

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 14:42

Hej Martina,

Send mig en mail, gerne med lidt flere detaljer angående dine ønsker og jeg vil saa finde en god loesning til dig.

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk 
www.IndoSoft.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 14:46

Hej Martina

Ikke helt mening... Findes det i andre lande, så du kan vise et eksempel?

Michael

Tilmeldt 20. Sep 09
Skrevet kl. 15:58

Hej igen,

Det eksisterer sådan set ikke nogen steder - syntes jeg har undersøgt mangt of meget... 

Det er sådan set bare et mødested for en specielt type mennesker som afsætter og indkøber samme type varer.

Et tænkt eksempel kunne være hunde. Hvis man har en blå hund, men gerne vil købe en ny grøn hund eller måske ligefrem samle på hunde i forskellige farver... så kan det for de fleste være svært; at trække 5.000 - 10.000 kr. ud af budgettet hver måned til indkøb af ny hund.

Istedet kunne man bytte - ejerne imellem på portalen - uploade billeder af deres vovser - og derefter maile sammen, for at blive enige om man vil bytte den store blå hund for en lille hvide osv...

Fordelen er, at man ikke skal finde kontanter i husholdningen, men risiko for interne stridigheder - og alligevel få sit ønske opfyldt ved selv at producere byttehunde til begrænsede økonomiske udgifter og ressourcer.

Alle får den hund de ønsker og alle er glade!

Det er selvfølgelig ikke hunde det drejer sig om;-)

Bedre?? smil...

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 08:35

Hej Martina

Så giver det mening - og så er det ligesom ABSI. Her er det bare virksomheder, der på kryds og tværs bytter ydelser og varer. Tror nok, at det er en stor succes, så prøv at kigge på det. Kender lidt til ABSI-systemet gennem en regnskabskunde, så du må gerne ringe til mig, hvis du vil vide mere. Du kan fange mig på 61 28 83 84. 

Michael

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)