Hej alle jer med grafisk forstand. |
Hej
Kan jeg få et navn på jeres virksomhed, send mig en mail på mecci@live.dk
Hej alle jer med grafisk forstand. |
Hej Arlo, |
Hej Steen. Interessant opgave, som vi naturligvis gerne vil være jer behjælpelige med. Jeg kommer fra Convince Interactive a/s i Århus, og vi arbejder blandt meget andet med webdesign og konstruktion af websites. Vi arbejder bl.a. for følgende brands: Weber-Stephen Nordic, Altibox Danmark, Just-Eat.dk, og Happii. Nu ved jeg ikke hvilken branche din virksomhed tilhører, men vi har nok også en referece der. :) Du er meget velkommen til at skrive til mig eller gi' mig et kald på 2860 1692. Når du har fortalt lidt om hvad du er ude efter, kan jeg gi' dig et estimat eller tilbud på opgaven. |
Hej Steen, Jeg er sikker på at jeg kan hjælpe jer med opgaven - omend at vi desværre ikke ligger centralt til jeres kontor. Men ikke desto mindre vil jeg gerne ligge min vej forbi jeres virksomhed, så vi få en snak om hvordan vi sikrer at designet passer til jeres målgruppe - og flytter konvertering. Du kan læse mere om os her: Jeg vil også tage mig glæden af at ringe til dig. Mvh Henrik |
Hej Steen. Det lyder som en rigtig spændende opgave som vi gerne vil byde ind på. Du kan se et udvalg af vores referencer her: Hjemmesider: http://www.e-c-s.dk/Referencer/Hjemmesider WebShops: http://www.e-c-s.dk/Referencer/WebShops Hvis du er interesseret i at høre nærmere om, hvad vi kan gøre for Jer, er du velkommen til kontakte mig på tlf. 26305130 eller på morten@e-c-s.dk Mvh Morten |
Hej, Steen. Du er også meget velkommen til at tage et kig på vores referencer her. Vi er et mindre webbureau som arbejder med hjemmesider til dagligt og er både kreativt tænkende og forstår teknikken. Hvis I ønsker en lidt anderledes side, kan vi sikkert finde ud af det, men det kræver nok et møde for at kende jeres behov :) Vi har kontor i Taastrup, men kan også komme til jer såfremt I er interesserede i vores ydelser. |
Jeg kigger på alle referencer, der bliver sendt. Regner med at udvælge et par stykker til et møde inden for 14 dage. |
Så kan jeg da som supplerende bemærkning indskyde, at vi netop er ved at lægge sidste hånd på et nyt design til Fredensborg Kommunes website. |
Hej Steen Jeg har tidligere været ansat i UU-København, hvor jeg var webmaster for en række projekter. Jeg kender derfor i detaljer til UU centrenes historik, målgruppe og deres behov. Du kan læse mere om os her: www.browsebird.dk Jeg giver dig et ring på mandag. Med venlig hilsen Claus | BrowseBird |