Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drupal eksperter - hvad skal det koste

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Drupal eksperter på Amino!

Er der nogle der kan komme med et tilbud på et site som http://aoh.dk/.

Siden skal have de samme funktioner.

Mvh. Simon

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:29

Hej Simon

Til at starte med vil jeg anbefale dig at få hyret en til at lave en kravsspecifikation til dig. Før der kan laves et decideret tilbud er du nødt til at have et tilbudsgrundlag, en konkurrents side er ikke et hverken juridisk eller praktisk aftalegrundlag, den process du antager at folk herinde vil gøre gratis hedder konkurrent analyse og det er i sig selv typisk noget man betaler sig fra.

Men lad os antage at du selv skriver din kravsspecifikation og finder ud af hvilke features du vil have, så vil du sikkert kunne indhente en række tilbud her på sitet.

Men umiddelbart efter 2 minutters kiggen på sitet, så vil du modtage en række useriøse bud i prisklassen 5-40-50.000 DKK og dertil kan du så toppe af med de mere seriøse bud i 50-200.000kr's klassen.

Hvis du gerne vil have hjælp i planlægningsfasen istedet for at lave det selv kan du selvfølgelig også betale dig fra dette, vil skyde på at der ligger en 10-20.000kr i at lave en gennemgribende konkurrentanalyse og en grundlæggende kravsspecifikation.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 14:48

Mit bud vil også være omkring de 100K. Vi snakker jo om et halv stort site med rigtig mange funktioner. Der plejer dog at være nogen som kan lave næsten alt, til 2500.- eks moms ;o) 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 14:53

Jeg ville slet ikke tage imod tilbud på under 500.000kr - Det er simpelthen for useriøst.

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Skrevet kl. 15:02

Hej i 3, jeg er lidt i tvivl om jeres pris er for et skræddersyet site med samme funktioner eller om det er for en drupal løsning, men de funktioner der er på aoh, er de ikke alle sammen moduler man bare 'smider ind i sit drupal', og så måske tilpasser dem lidt?

/Simon

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:13

Simon Jensen:

Hej i 3, jeg er lidt i tvivl om jeres pris er for et skræddersyet site med samme funktioner eller om det er for en drupal løsning

Hej Simon, det er ikke nogen af delene.

Det vi fortæller dig er at du har formuleret dit spørgsmål forkert og at der ikke kan gives nogen priser på det spinkle grundlag du har givet os.

Med andre ord, vil du godt være sød og læse mit indlæg igen. Jeg bruger ikke 10 min af min tid på at hjælpe dig uden jeg forventer at du som minimum læser det jeg skriver til dig.

I et projekt i en kaliber som det du har gang i er det irrelevant om du bruger Drupal, Joomla, Typo3 eller Sharepoint for den sags skyld ...

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 16:19

Jeg er ikke IT-ekspert, men sådan en side koster MANGE penge, og ikke blot 100.000 kroner, men jeg kan slet ikke se, hvad du skal med sådan et enormt websystem?

Hilsen, Robert

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Skrevet kl. 16:20

Hej Mikkel, jeg læser skam det du skriver og intet mindre :)

Og ja, selvfølgelig er det et krav, at der fra mig af kommer en kravspecifikation (endeligt), men hvis du bruger bare 2 minutter på at kigge på siden igennem, kan det vel ikke være så svært at danne sig et overblik over hvilke moduler der er nødvendige.

..

Men tilbage til prisen, så kommer  i alle sammen med en prisindikation, så er der vel intet forkert i at spørge ind til det. Det jo ret standard at en som dig sætter en pris fra 50.000 til 200.000 fordi alle andre gør det, men hvad kan jeg bruge det til?

Hvis du på nogen måde ville hjælpe, kunne du have undladt prisen, og be mig om at uddybe opgaven først og fremmest :)

Og om det er det ene eller det andet opensource er som du sir ret irrelevant, nu kunne jeg bare se at aoh bygger på drupal, hvilket gjorde at det var det jeg spurgte til.

/Simon

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:35

Simon Jensen:

Hvis du på nogen måde ville hjælpe, kunne du have undladt prisen, og be mig om at uddybe opgaven først og fremmest :)

Well...du fik din prisindikation, jeg har kigget lidt videre, og hvis jeg skulle lave det site til dig ville det koste minimum 200.000 dkk (og ja ... jeg har faktisk referencer i det prisleje, så det er ikke bare ren gas). Så hvis du er klar på at starte et projekt op i den scala, og klar på at lægge ordren hos mig skal jeg gladeligt gå igang med at analysere siden for dig og lave en detaljeret specifikation til dig :) .. meget mere er der desværre nok ikke at gøre lige nu, med mindre selvfølgelig en af mine amino kollegaer har tid til at bruge én 10 timer på at hjælpe dig (det er set før).

:o)

Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 18:28

Hejsa!

Ligesom Mikkel så har jeg også erfaring og referencer fra projekter i den størrelse, og jeg kan kun give ham ret i, at det er i den størrelsesorden vi snakker om.

Som de andre har sagt så er det vigtigt at få en kravspecifikation på plads. Jeg er stor tilhænger af at få et firma til at håndtere krav specifikationen og et andet til at håndtere selve implementeringen.

Hvorfor vil du have at  det skal være i Drupal?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)