en af mine kammerater gjorde det samme, den gang der var Zulu Bingo i fjernsynet.. |
Mega god stil
en af mine kammerater gjorde det samme, den gang der var Zulu Bingo i fjernsynet.. |
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Jo sjov ide men ville det ikke være sjovere at sove foran døren og når så de åbnede købe alle plader, så kunne man som den eneste sidde og spille banke mens der stod en lynch mob af gamle damer udenfor og ventede på man kom ud. Jeg mener hvis man er ligeglad med hvad projektet koster. Jeg har en kammerat som hvis han blev stinkende rig så ville han købe 1000 ægte Rolex ure ligge dem spredt ud på vejen og så leje en damptromle og køre dem over, for simpelhen og se om mediedækningen ville kunne dække omkostninger. der er ingen tvivl om at de rige kan have det rigtigt sjovt hvis de vil |
Det kostede cirka 800kr - indgang, plader, og 4x½cola. Jo det er jo kaffe, rødvin. tøj, makeup set, chokolade, gavekort til maler og frisør og sådan noget der er præmier. |
Opfindsomt....:) ville godt have set de gamle ansigter da de så alle de kort linet op...:) |
Der var to type reaktioner. Dem der syntes det var fedt - og så dem der syntes det var snyd. En mente det var snyd, da man nprmalt (åbenbart), SKAL ligge brikker på - der hvor hun kommer fra. Der var opsat et spil, og jeg holdte mig hundred procent indenfor de rammer som der var på spillet. |
Remydk -> Nej jeg tastede den ind i hånden. |