Hej Tak for jeres feed back. Glenn - jeg glæder mig til at læse flere af dine indlæg og blogs. Dejligt med noget feed back og masser af gode og relevante informationer, som man kan få helt gratis - helt fantastisk. Tak til dem som har brugt tid på mit indlæg - jeres feedback har sat nogle tanker i gang og nogle ændringer til hjemmesiden. Det vil jeg straks gå i gang med. Jeg ser rigtig mange muligheder for dette koncept og ved behovet for et professionel billedmateriale er enormt - dog tror jeg også, at mange mennesker er vanemennesker og det kræver tid og penge, at få åbnet deres øjne for, hvad et professionelt billedmateriale kan gøre for dem. Forbrugerne stiller større og større krav på selvindflydelse og vil have det bedste. En samlet pakke hos mægler der selv tager billederne eller udlejningsbureauet som viser billeder af en sofagruppe frem for helheden af rummet vil i sidste ende ikke være acceptable af den som betaler for det. Dette syntes jeg helt sikkert tendensen i samfundet fortæller en. Forbrugerne stiller større og større krav og vil have medindflydelse på det de betaler for. Jeg er i gang med opgaver og vil gerne have budskabet noget mere ud, så hvordan jeg får budskabet ud på den rigtige måde søger jeg stadig efter. Alle erfaringer og input til dette vil jeg værdsætte højt. Et godt råd til alle – brug en professionel ejendomsfotograf. Husk, jeres hjemmeside er jeres visitkort. Alle som har billeder som viser deres bolig, ejendom, butiksfacade eller indvendig butik. Før og efter billede på opgaver som man har lavet. For eksempel en gartner der har lagt en ny terrasse eller et firma der renser tage. Få lavet et professionelt billedmateriale, som skaber efterspørgsel og signaler professionalisme. Jeg ved, at det er alle pengene værd. hilsen Tina
|
Hej Tina
Prøv om du kan få en aftale med Hus & have, lave en deal og fortæl de har chancen for at se en ejendomsfotograf på arbejde hvis de er interesseret i at lave en reportage, så bliver du eksponeret til alle husstand med matrikel nummer, jeg er ikke klar over om ejerlejlighed også modtager det blad, men ring og forhør dig og et nej er kun besked om at du skal bruge andre ord næste gang du ringer til dem :) .. Du kommer ikke uden om ejendomshandler / mægler, så nogle faste aftaler med de lokale og lad dem "snakke" dig til mere arbejde.
Mvh
Juul