Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Momsregistrering

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Sep 06
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har for over en uge siden indsendt ansøgning om momsregistrering af firma GetAdvice - men har endnu ikke fået svar tilbage. Er det ikke almindeligt at der svares tilbage hurtigere?

Hvorledes følger jeg op på en sådan sag?

Hvor er det bedst at finde råd og vejledning vedr. brugen af det momsregistrerede firma - hensætning af moms, årlig momsregistrering, udgifter der kan trækkes fra, osv?

På forhånd tak Aminoer.

Tilmeldt 27. Aug 05
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 00:27
Der kan mange gange gå op til 3 uger før du modtager dit registrerings bevis fra Skat.

Men tjek på www.cvr.dk en gang imellem så kan du se så snart det er registeret.

Du vil modtage et brev med posten fra Skat så snart de har registeret det hele, og alt er ok. Hvis du har spørgsmål til det kan du ringe ind på dit lokale Skat kontor så kan de hjælpe dig med at finde personen du skal snakke med.

-Per

Tilmeldt 3. Sep 06
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 00:37
Hej Per - og tak,

Jeg søgte på navnet under Virk.dk (som man linkes til med dit link) - og man finder intet, hvilket vel må antyde at det endnu ikke er oprettet.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 00:37
Hej,

Det bør være muligt at finde de gældende sagsbehandlingstider  på www.webreg.dk ellers kan du ringe på 72200032

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 08:35
Det ville undre mig meget hvis du havde fået svar indenfor en uge

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Tilmeldt 15. Sep 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:10
Hej,

jeg har netop selv startet virksomhed med en kammerat og har haft svært ved at vente på at registreringen dumpede ind ad dørsprækken.

Idag resulterede det så (10 hverdage efter selskabsregistreringen blev sendt afsted) at jeg mailede erhvers- og selskabsstyrelsen for at høre hvor lang tid der gik.

15 min. efter tikkede der en mail ind med et link til min CVR-profil og en besked om at min skatteformular kommer en af de nærmeste hverdage.

Håber det hjælper lidt.

I øvrigt er registreringstiden på hjemmesiden beregnet til mellem 6 og 9 hverdage afhjængig af selskabstype,

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)