Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domænenavnene ophor.dk & ophoer.dk sælges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Disse 2 unikke domænenavne giver mulighed for fx at oprette en hjemmeside med mulighed for annoncering af ophørsudsalg rundt omkring i Danmark. De 2 domænenavne sælges samlet. Jeg har udarbejdet gode og gennemtænkte skitser for designet af en sådan side indeholdene bla betalingsmodul og søgefunktioner på sitet samt indhentet forskellige tilbud til oprettelsen af en sådan hjemmeside. Disse idéer og tilbud medfølger naturligvis. Kom gerne med et bud. Pris: 55.000

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

55.000,- for domænenavnene??

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Næh, regner ikk med der er nogle der vil gi' det, medmindre de ser et stort potentiale i en side som beskrevet ovenfor. Jeg modtager gerne bud på domænenavnene. 

Fra Indonesien
Tilmeldt 19. Dec 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

dehm:

55.000,- for domænenavnene??

Hvis man ikke har håb, har man intet :-)

Hilsen Michael. 
Uddannet Art Director, er Adobe Certified Expert og super god til XHTML, CSS, Javascript og AJAX. Elsker open source løsning så som Wordpress og Joomla.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså, hvis jeg læser korrekt... så sælger du: to domæne-navne (uden indhold/website), samt dine egne skitser og tilbud du har indhentet??

Hvad havde du realistisk forventet folk ville give? :)

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjah, ved det egentlig ikke;-). Synes altid domænenavne er svære at prissætte, fordi salgspriserne i høj grad afspejler sælgers (naive) håb og køberens interesse. Jeg ved mange vælger at prissætte domæner højt (jf fx domænenavne på dba.dk), for at have noget at forhandle ned af til dem som virkelig er interesseret. Faktisk er jeg meget fleksibel mht prisen, men foretrækker sætter noget til salg tårnhøjt for dernæst at forhandle mig frem til en langt mere realistisk prissættelse. Ideen i ovenstående site er god og aldeles unik i Danmark. Det tætteste man kommer er nok konkurs.dk. Der er utvivlsomt penge at hente hvis sitet bliver branded ordentligt. Hvis der eksempelvis er 500 brugere som fx får sendt nyhedsmail ud ved ophørsudsalg i regioner de ved tilmeldingen har ønsket at overvåge, -hvis disse blot betaler 50 kr (!) årligt er der etableret et positivt cash flow på 25000 årligt. Til sammenligning kan nævnes at konkurs.dk mig bekendt kræver et oprettelsesgebyr på 1000 kr. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Navnet er som sjældent afgørende - men derimod idéen, eksisterende platform samt kunder. Uden det starter man fra bunden. Der skal investeres meget i udvikling, pr, osv. Så spørgsmålet er, hvor meget du får for et tomt domæne - men god vind herfra. :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)