Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til point side

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra ishøj
Tilmeldt 10. Sep 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer. :) Håber det er her jeg skal stille spørgsmålet, er ny her inde.

Nu har jeg tænkt og tænkt på hvad hygge er?

Jeg har en hjemmeside gratishygge.dk som er ved at blive designet om.

Når det sker skal jeg også have flere hyggeting ind i shoppen.

Lige nu har jeg dvd film og gavekort.

Men hvad er mere hyggeligt, kan i give mig nogle links eller noget?

Tænk på en hyggelig aften, hvilket ting skal der til og gøre den hyggelig?

Det kan både være familie hygge eller hygge med vennerne/kæresten.

Eller steder som kunne være hyggelig og få gavekort til har f.eks. taget Tivoli i kbh og restauranter.

Håber virkelig i kan hjælpe mig. :)

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 14:16

Hej Ina.

For det første, godt du laver nyt design på den side, det trængte den virkelig til. 

For det andet, så kan hygge difineres på mange måder. Nogen synes det er hyggeligt at sidde og snakke, over et glas vin, eller andet. 

Men hvis jeg tænker på hygge, så skal der også noget 'sødt' på bordet, f.eks. popcorn, sodavand, slik osv.

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 14:16

Slik, chips, sodavand, sunde snacks (nødder, frugt), vin, øl, spil

Gavekort: Tivoli, Tivoli Friheden, Bakken, romantisk middag, zoologisk have (husk, at der findes flere end den i kbh Wink)

Det var lige en hurtigt hjernestorm

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra ishøj
Tilmeldt 10. Sep 09
Skrevet kl. 14:26

jeg har tænkt slik og sodavand, men er der ikke regler for om man må sælge det over internet?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 14:32

Ina:

jeg har tænkt slik og sodavand, men er der ikke regler for om man må sælge det over internet?

Så vidt som jeg er orienteret, så må du gerne gøre det så længe du ikke selv har "hænderne" i det. Altså at du ikke selv pakker det. Så længe du f.eks. køber en pose slik i et supermarked og sælger det videre, så burde det være ok. Det mener jeg er, hvad Gratissnoller.dk gør.

Men ret mig hvis jeg tager fejl! Ellers skal du have en fødevaretilladelse (men igen, det er - efter min opfattelse - kun noget du skal, hvis du har direkte kontakt med produktet).

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra ishøj
Tilmeldt 10. Sep 09
Skrevet kl. 14:37

Elias Sørensen:

Ina:

Så vidt som jeg er orienteret, så må du gerne gøre det så længe du ikke selv har "hænderne" i det. Altså at du ikke selv pakker det. Så længe du f.eks. køber en pose slik i et supermarked og sælger det videre, så burde det være ok. Det mener jeg er, hvad Gratissnoller.dk gør.

Men ret mig hvis jeg tager fejl! Ellers skal du have en fødevaretilladelse (men igen, det er - efter min opfattelse - kun noget du skal, hvis du har direkte kontakt med produktet).

Okay mange tak, men vil ikke gøre det før jeg er 100 % sikker på reglerne.

kender nogen noget til de regler må i gerne skrive det her. Ville være en stor hjælp.

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 14:41

Tjek Fødevarestyrelsens hjemmeside: www.fvst.dk, eller kontakt dem, og beskriv din konkrete situation. Så er du sikker på at få det rigtige svar Geeked

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 14:44

Vi skal have et "lager" lokale kun til slik og ikke andet, samt nogen andre regler.
Kontakt dem.

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 14:46

Det er jo muligt evt. at finde en levandør, f.eks. Jesper, fra sliknet.dk, og få dem til at sende det ud, så er du er fri for alt med fødevare regler mm.

Fra ishøj
Tilmeldt 10. Sep 09
Skrevet kl. 15:05

Mr-inc.dk:

Det er jo muligt evt. at finde en levandør, f.eks. Jesper, fra sliknet.dk, og få dem til at sende det ud, så er du er fri for alt med fødevare regler mm.

tak, har kigget på sliknet.dk men de har ikke et så stort udvalg af vare.

Men mit spørgsmål er også om jeg må sende det videre igennem min egen hjemmeside?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)