Hej Koludabyg. Du siger bare til, så skal jeg trykke balloner til din datter |
www.ballonbutikken.dk :
Det der er sku ikke fair!
Sådan skriver man bare ikke i en anden mands tilbud!
Hej Koludabyg. Du siger bare til, så skal jeg trykke balloner til din datter |
Det der er sku ikke fair! Sådan skriver man bare ikke i en anden mands tilbud! |
Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.
Koludabyg: Det lyder godt, vi får flere fødselsdags balloner hjem med tiden også med tal , og du behøver ikke købe 100 ved mig du kan købe 1 enkelt ! Venlig Hilsern |
Hej Nicolai. Du burte nok vide lidt beder, nu arbejder mig og Thomas sammen, og jeg har hjulpet Thomas igang helt fra bunden, Hvis Jeg får kunder til nogle af de ting som Thomas er super god til så sender jeg da dem til ham og omvendt, hvis du sætter dig en lille smule ind i den her verden så ville du også finde ud af hvem der selv trykker på balloner og hvem der ikke gør, jeg kan så fortælle dig at der kun er 3 virksomheder som selv trykker balloner i hele Norden, og vi arbejder alle sammen, sammen, MIG OG THOMAS ER IKKE KONKURRENTER og hvis du er bare det mindste i tivel så spørg Thomas selv. |
Ballonkartel - Derfor de er så dyre i hele norden :D |
Jeg har kendt thomas i omkring 5 år og ved godt i har arbejdet sammen, men jeg synes du skal sprøger ham om hvad han synes om den kommentar du skrev! |
Jeg tror ikke Thomas behøver at være så ked af det, jeg har sendt rigtig mange kunder vider til ham også store kunder som DR og Syd energi. med alt det som jeg har hjulpet med i det sidste år, så tror jeg ikke at jeg står i meget gæld til nogen. |
Jeg er da lige glad med om du står i gæld til nogen eller ej, det jeg mener er at man ikke sælger i andre folks tråde hvor de er kommet med et tilbud!! |
Nicolai Hvis Thomas hade noget imod det hvorfor siger han det så ikke til mig, jeg ville da være helt lige glad om Thomas gjorde det i mit indlæg og det ved Thomas også godt, jeg har ind da tilbudt Thomas at få et fast banner på min hjemmeside helt gratis UDEN jeg skal have noget igen på hans hjemmeside og alt hvad der kommer af løs salg af balloner + ballon job i Jylland dem får Thomas, og hvis den mand hade kontaktet mig og skulle have balloner med standart tryk på, så hade thomas jo fået den ordre. Længer er den ikke |