Hej Aminoer, Kunne godt tænke mig lidt feedback på www.kart-shop.dk. Hvad synes i? Hvad mangler? Mvh. Nikolaj Bøllingtoft, Kart-shop.dk |
Hej Nicolaj, det får du så her - dog er det meste kritik.
Det første der falder mig ind når jeg besøger shoppen er - nå endnu en standart Dandomain shop, ikke sagt at du ikke kan sælge varer på en standard shop, de er bare så satans kedelige at se på.
En lille SEO ting der så falder mig i øjnene er at du altid starter dine title tekster med 'Kart-shop' hvilket er uendelig underordnet :-)
Start teksten med det du sælger feks. Hjelme & tilbehør og så måske din shops navn, dette er meget vigtigt!
Farve valget er efter min mening kedelig og hører hjemme på en hjemmeside der sælger dødsmetal eller hagekors, sort er sgu kedeligt, men det er blot min mening.
Lægger jeg mere end en vare i kurven kan jeg ikke se nummer to vare (den lille kurv)
Jeg bruger XP Explorer 8.0 og 1280*1024
Nåhh og så til det positive :-)
Du har nogle rigtig gode billeder på dine produkter, hvilket er vigtig da det er det eneste værktøj kunden har for at 'se' varen
Køber man en vare kommer man direkte til kurven, hvilket også er godt.
Du skal nok lige have lidt flere anmeldelser før du gør noget drastist da min mening måske kun deles af mig selv :-)