Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jan 08
Indlæg ialt: 40
Fra  Bøllingtoft, Reklame & Webdesign Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Kunne godt tænke mig lidt feedback på www.kart-shop.dk. Hvad synes i?

Hvad mangler?
Hvad kunne gøres bedre?
Nogen gode råd?

På forhånd tak.

Mvh.

Nikolaj Bøllingtoft, Kart-shop.dk

www.nikolajbollingtoft.dk - reklame og webdesign
Ejer webshoppen Kart-shop.dk  - salg til gokart og banerace

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 13:54

Hej Nicolaj, det får du så her - dog er det meste kritik.

Det første der falder mig ind når jeg besøger shoppen er  - nå endnu en standart Dandomain shop, ikke sagt at du ikke kan sælge varer på en standard shop, de er bare så satans kedelige at se på.

En lille SEO ting der så falder mig i øjnene er at du altid starter dine title tekster med 'Kart-shop' hvilket er uendelig underordnet :-)
Start teksten med det du sælger feks. Hjelme & tilbehør og så måske din shops navn, dette er meget vigtigt!

Farve valget er efter min mening kedelig og hører hjemme på en hjemmeside der sælger dødsmetal eller hagekors, sort er sgu kedeligt, men det er blot min mening.

Lægger jeg mere end en vare i kurven kan jeg ikke se nummer to vare (den lille kurv)
Jeg bruger XP Explorer 8.0 og 1280*1024

Nåhh og så til det positive :-)
Du har nogle rigtig gode billeder på dine produkter, hvilket er vigtig da det er det eneste værktøj kunden har for at 'se' varen
Køber man en vare kommer man direkte til kurven, hvilket også er godt.

Du skal nok lige have lidt flere anmeldelser før du gør noget drastist da min mening måske kun deles af mig selv :-)

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 14:05

Bøllingtoft:

Hej Aminoer,

Kunne godt tænke mig lidt feedback på www.kart-shop.dk. Hvad synes i?

Hvad mangler?
Hvad kunne gøres bedre?
Nogen gode råd?

På forhånd tak.

Mvh.

Nikolaj Bøllingtoft, Kart-shop.dk

Hej

Det vækker minder fra da man selv kørte for mange aar siden.. neeejj jeg savner det.

Jeg synes at det er en flot shop du har.

mvh anders

Fra Sæby
Tilmeldt 26. Jan 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 14:10

Hej Bøllingtoft

Jeg er desværre enig med nootbookonline, designet er for standard. Der skal være noget mere wow effect over den.. så Man får et godt førstehåndsindtryk.. også skal søgefeltet nok ikke være i bunden af siden. det virker rodet.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:16

He he har været samarit til go kart stævner i Hanstholm..

Nå, men jeg synes din side er helt vildt flot, DOG synes jeg dit logo ødelægger dit finish ! Den farve og samsætningen virker for mig som et ?90èr logo.

Håber du kan tage det positivt :-)

Tilmeldt 28. Jan 08
Fra  Bøllingtoft, Reklame & Webdesign Skrevet kl. 16:48

Indtil videre tak for mange gode tips... Alt kan bruges til at gøre shoppen bedre!

Jeg vil helt sikkert tage design, logo og SEO til overvejelse. Tak!

Mvh

Nikolaj

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 01:27

Hej Nikolaj,

Fornuftigt stykke arbejde du har lavet der. Kan se det er dig selv som står som designer på siden, så regner med du har lidt indsigt i administrationen af shoppen, derfor er min formulering i dette indlæg lidt direkte og indforstået, samt bare taget i den række følge jeg er faldet over det.

Få flyttet dit shop navn bagerst i title tagget. Du skal nok komme op på kat-shop. Start med beklædning og slut med shop navnet. Drop det helt på varekategorier og varekort. Lav i stedet noget ala [CatName]. Stort udvalg af [CatName] køb online.

Drop det med dit navn og god fornøjelse på øvert på forsiden, op med produkterne i stedet. Hvis du vil have det stående - så flyt det ned i bunden.

Burde folk ikke vide det er en produktoversigt? Er det nødvendigt at skrive?

Dankort ikoner over til kurven, der skal skabes troværdighed lige nå folk er ved at trykke på bestil. (som du også mangler en knap med ved kurven) Se f.eks. www.skagen-ure.dk

Du mangler en overskrfit (h1) på denne side http://www.kart-shop.dk/shop/hjelme-tilbehoer-6s.html samt produktgruppe beskrivelse.

Din køb varen knap her http://www.kart-shop.dk/shop/arai-hjelme-33c1.html gå blot til produktet (variant knap). Det skaber tvivl hos kunden, skriv i stedet størrelser eller noget i den stil. Folk er ikke klar til at købe en hjelm uden at vælge størrelse.

Grøn købsknap her : http://www.kart-shop.dk/shop/arai-ck-6-junior-1677p.html

Få variant vælgeren over til knappen og prisen: http://www.kart-shop.dk/shop/arai-ck-6-junior-1677p.html

Drop slet alt knappen i kurven (med en transperant gif)

Gør alternativ leverings adresse ikke bliver vist default - alternativ levering under step 1. Brug for telefon nummer?

Logoet linker ikke til forsiden

Måske skal ikke på lager være orange i stedet? Lidt mindre advarsel end rød?

...

Ellers fint arbejder med en DanDomain webshop. Lyst til lidt løbende DanDomain tips? Så følg mig på twitter @dandomain.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 28. Jan 08
Fra  Bøllingtoft, Reklame & Webdesign Skrevet kl. 16:55

Hej Kristian,

Tak for dit gode svar - jeg har allerede taget en del af råddene til mig og ændret det i shoppen. Har lige et par spørgsmål?

• Kan desværre ikke få variant vælgeren over til købsknappen og prisen, ved du hvordan man gør dette?
  • Hvordan får jeg logoet/headeren til at linke til forsiden?

På forhånd tak.

/ Nikolaj

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)