Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla - community builder

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jan 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er den gal igen - er stødt på et problem jeg ikke har kunnet løse. Jeg har prøvet at  installere et modul der hedder "Cb_invite". Efter jeg installerede det kunne jeg ikke længere se min side:http://gratisferie.nu.web6.redhost.dk/. Jeg har prøvet at slette modulet igen, men selv om jeg har slettet modulet kommer samme fejlmelding frem igen som nedenfor:

Warning: require_once(/home/gratisferie/public_html/includes/patTemplate/patTemplate.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /home/gratisferie/public_html/modules/mod_cb_invite/mod_cb_invite.php on line 25

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '/home/gratisferie/public_html/includes/patTemplate/patTemplate.php' (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /home/gratisferie/public_html/modules/mod_cb_invite/mod_cb_invite.php on line 25

Nogen der hjælpe lidt?

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er løst nu - jeg antager det skyldtes at du have et element eller udvidelser der benytter PatTemplate systemet som forsøgte at loade filer fra modulet cb_login som jo var afinstalleret igen - så fejlen var sådan set bare at patTemplate ikke kunne kalde filer fra modulet cb_invite da det var afinstalleret og ikke længere fandtes.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)